7 Ağustos 2013 Çarşamba

İyice Anladım. İflah Ve İslah Olmayan Biriyim.

"mutfak kapısını açık unutmuşum, kumrular içeri girmiş
ıslak ekmek koymayı unutunca balkona."
osman konuk/melankoli


Şimdi sen bu yazıyı okurken... Ben var ya... Hımm... Gece mece demeden, parmaklarımın ucuna basa basa evden kaçacağım. Bak şimdi... Aklımı bir süreliğine kilitleyip sarı sandıklara kapatacağım. Yüreğimi yeter bana. Hiç hilafım yok... Kendimi hovarda bir rüzgârın esintisine bırakacağım. Abartma huyumla, avare ruhuma, sabırsızlık kisvesi ekleyeceğim. Taktım kafama bir kere... Yooo...  Sabahın olmasını... Mümkünü yok... Bekleyemeyeceğim. 

Çünkü az önce balkona çıktığımda, yıldızlar  gözümü kamaştırdı fena halde. Nasıl anlatsam bilmiyorum... Tuhaf bir düş, pıtır pıtır ederek çöreklendi yüreğime. İyi ama saat gece yarısını çoktan geçti. Zifiri karanlık etraf...  Ne gam!.. İçimdeki hayal sarayının kapısını sonuna kadar açtım. Etkilemez beni karanlık... Kendime gene rüzgâr büyüsü yaptım... Silkeledim kirpiklerimi. Havalandırdım saçlarımı. Yüreğimi gözyaşlarımla süpürdüm, sildim. Ohh! Tüy gibi hafifledim. Fena şey mi? Seni bilmiyorum ama... Bende şimdi havalar binbeşyüz!..  Durur muyum? Gene hayal kurmaya niyet ettim. Varsın olsun... Pencereler açık kalsın... İsterse geceleyin yağmur yağsın... Günebatan düşlerim yağmur sesiyle çoğalsın... Tutsak olma zamana... Başına buyruk yaşa... Haydi bakalım... Şimdi marş marş... İstikamet,  serseri zamanlar  mevsimi... Nereye mi? Hoppala! Hayaller alemine tabii... Ağaçlara ev kurup, tatlı bir düş içinde dünyaya kanat açmaya sözgelimi... 

Ne duruyorsun? Haydi! Karanlık ya... Kimsecikler görmez, daha iyi. Düşünsene... Yıldızların altında hayallere dalmanın  en güzel vakti!

14 yorum:

  1. Başlık beni biraz korkuttu, ama şükür ki kötü bir şey yokmuş...

    Sadece her seferinde "Çok güzel yazmış!" dedirten yazılarından biri varmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlık okuru çekmek için, numara Beyruz:)

      Teşekkür ederim. Çok naziksin.

      Sil
  2. Yine güçlü bir kalemden dökülen inciler... Senin yazılarını okumayı çok seviyorum. En çok da hayallerini... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahcup ediyorsunuz beni sd smz:) Heyy! Hayallere devam o halde.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Merhabalar;
    Gerçekten çok hoş bir tarzın var, ''okutturuyor bu yaa'' dediğimiz cinsten.
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    2294. takipçin benim.
    Bundan sonra yakından izleyeceğim.
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    Mutlu Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah whitw glaze. hemen geliyorum sizin bloğa:)

      Sil
  4. usta ! beni de götür. ses etmem ... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah delal. ne ustası? aşkolsun.

      tamam. bir rüzgar büyüsü gönderiyorum. haydi:)

      Sil
  5. çooooooook gzl yazmışsın.....

    YanıtlaSil
  6. Ne diyebilirim böyle güzel bir yazıya, kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size bir şey söyleyeyim mi? Bu yazıyı yazdım ya, okuyan "gene fazla abartmış" diyecek sandım. Hayallerimi yazmaya devam edeyim bari:)

      Şaka bir yana... Teşekkür ederim:)

      Sil