26 Eylül 2019 Perşembe

Biz Kadınlar Birbirimize Hem Hemdemiz Hem Hemderdiz.


Hiç hilafım yok... Memleketimin sinemasını desteklemeye her daim özen  gösteririm. 

Bağlılık ASLI'nın hiperaktif bünyeme ağır akışlı geleceğini bile bile sinemaya gittim. Beğeniyle seyrettim

Film hakkında pek çok eleştiri  okudum. Nedense, bu film  çalışan kadınları eleştiriyor,  modern kadınlar çalışmasınlar, evlerinde oturup bebeklerine baksınlar tadında bir mesaj  vermek  istiyor gibisinden düşünceler, zinhar  benim aklımın köşesinden geçmedi. 

Filmden çıkınca dedim ki kendi kendime...  Erkek egemen düzen,  biz kadınları evlere kapatmaya, ufalamaya, yok etmeye  çalışsa da, kadınlar arasında görünmez, doğal, güçlü  bir bağlılık var. 

Son tahlilde bir kez daha şunu düşündüm.  Biz kadınlar birbirimize hem hemdemiz, hem hemderdiz. Kadın kadının şifasıdır.


6 yorum:

  1. Hem derdiz hem dermanız kesinlikle... Bu film aklımda ama ben evde izlemek istiyorum tadını çıkarta çıkarta... Seviyorum ben festival tadındaki filmleri ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi bakalım. Rast gitsin, denk gelsin diyelim:)

      Sil
  2. İzlenebilir gibi görünüyor. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Çok istedim görmeyi ama Muğlada yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! Gelmiştir illa ki. Lakin fazla seyirci bulmamış olabilir.

      Sil