15 Ağustos 2012 Çarşamba

Bayan Yanı, Canımın Canı



6 yorum:

  1. İyi oldu hatırlattığın bu ayı almayı unutmuştum :)

    YanıtlaSil
  2. Selam Yaş Tahta, şükür kavuşturana:)
    Bi daha unutmamanızı reca ediciğim:))

    YanıtlaSil
  3. Buralardayım aslında, googlereaderdan takipteyim ama yorum yazmaya pek fırsatım olmuyor. Pek mizah dergisi denen capulları sevmem ama Bayan Yanı gerçekten çok iyi. Yarın ki yola çıkmadan edinirim muhakkak.

    YanıtlaSil
  4. Bilmez miyim Yaş Tahta? Evvel zaman içinde az yorumlaşmadık mizah dergileri üzerine:) Kadınlar yapınca mizahın da sporun da işte böyle şahanesini yaparlar:)

    Durun, bahanenizle bizim kızlara sesleneyim:

    "Koşun kızlar artık kimse bizi tutamaz!":))

    YanıtlaSil
  5. Ben de okuyorum, Türkiye'de mizah tehlikeli bir şekilde cinsiyetçi. Bu dili ve yaklaşımı gıdıklıyor, yavaş yavaş ayıklıyor. Güzel..

    YanıtlaSil
  6. Selam Yokhiç Olmadı, katılıyorum size ve Bayan Yanı'nı destekliyorum tüm yüreğimle.

    YanıtlaSil