19 Temmuz 2017 Çarşamba

Akıntıya Karşı Yolculuk


Yürüyordum. Hem yürüyor hem adımlarımı takip ediyordum.  Bir adım... Bir adım daha... Sanki o ayaklar benim değildi. Kendime, başka biriymişim gibi görünüyordum. İliklerime kadar ürperdim. Hemen  aklıma gelen ilk şarkıyı söyleyiverdim. 

"Dünya inan ki bildiğin gibi değil çocuk. 
Bir dümensiz sandal, belki oyuncak bir kayık.
 Leyla sensin, sevdiğin hayal değil çocuk. 
Eski bir sevdadır akıntıya karşı yolculuk."

Hüsnü Arkan söylemiyor muydu bu şarkıyı...  Ezginin Günlüğü hani... Çok severim. Ne çok oldu dinlemeyeli... Nereden aklıma geldi kim bilir? Saçlarımda yaz yağmuru, ellerimde nergis kokusu... Adım adım yürümeye devam ettim. Bütün hayatım uzak bir yıldızdan düşmüş gibiydi. Dilimde bir gençlik şarkısı... Gözetledim kendimi... Bendim.



5 yorum:

  1. Hayatta hiç bir şey kolay olmuyor. Dünya yolculuğumuz pek çok zaman "akıntıya karşı" sürüyor. Zor ve yorucu. Akıntıya yenilenler de oluyor bazen. Ama bazıları ise akıntıyı arkalarına alıp yolculuğu kolay ve keyifli yapabiliyorlar. Kısmet işte.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıntıya karşı yolculuk eski bir sevdadır fıstığım. Vazgeçmek yok. Yola devam:)

      Sil
  2. hayat bazen bizimle ne kadar kolay geciyor dalgasini...

    YanıtlaSil