16 Mayıs 2018 Çarşamba

Bütün Kızlar Toplandık... Toplandık... Toplandık...


7 yorum:

  1. Ağır ablalar ve yaşama dair her şey...

    YanıtlaSil
  2. İnsanın araya karışası geliyor ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplarıma bakarken, göz göze geldim kadın kahramanlarla... dedim hele bi bir araya gelelim... çok haklısın... belki beni de alırlar aralarına diye düşündüm. sen de gel ecehan:)

      Sil
  3. raziye çok şaşırtmıştı beni aysan. melih cevdet anday'ın sadece şiirlerini biliyordum o zamanlar. sonra öğrendim ki, bir raziyesi var, ömre bedel:) bak bir ara, şöyle bir yazı yazmıştım, ilgini çeker mi bilmem?

    http://hayalkahvem.blogspot.com.tr/2011/11/sinemada-oynadgm-farzetme-oyunum-9.html

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Haklısın valla Buket. Unutmuşum. Çantamdaydı Madam Bovary. Okuyorum...
      Asıl Lolita'ya denk gelmedim kitaplarımın arasında... Aaa! Merak ettim. Nerede ki:)

      Sil