25 Ağustos 2013 Pazar

Şşşth! Kimse Duymasın!.. - 11 -

Dolaşıyordum.
Güzel resimler çizen,  bir ressama rastladım.
Tüm hevesimle seyretmeye başladım.
Bir ara... Ressam yerinden kalktı,
Tabureyi boş bıraktı.
 Durur muyum?
Oturdum. 


Hemen paleti elime aldım.
Beklemeye başladım.
Biri Şşşth! dedi, sandım.
Döndüm, arkama  baktım.
Tamam işte...
Oydu! 

İlham Perisi, bana şaşkınlıkla baktı.
Sanırım,  aradığı ben değildim.
Yerinden kalkan ressamdı.
Ahh!.. İlham Perisi yeteneksiz olduğumu  anladı.
Hayal kırıklığına uğradı.
Hiiiç şefkatli davranmadı.
 Ardına bakmadan uzaklaştı.
Bir nebze ilham bırakmadı.


Amannn..
Moralimi hiiiç bozmadım.
Yerimden kalkmadım.
Hayal kurarak...
İlham Meleği'ni  beklemeye başladım....
Halen bekliyorum.

Gerçekten...



4 yorum:

  1. Ahh çok güzel.
    İlham perisi fırçanızı tuvale değdirmenizi bekliyor olmasın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey, ben elime paleti aldım, fırçayı almadım ya...
      İlham perisi, daha eli fırça tutmayı bilmiyor, deyip mi kaçtı gitti acaba:))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yoo Kızılgın, meşrebim kalenderdir benim.
      Ayrıca her daim tam teslimiyet içindeyim.
      Eskiden sanatın hiçbir dalına yeteneğim yok diye üzülürdüm.
      Artık, bari sanatseven bir bünye takdir edilmiş diye sevinmekteyim.

      Umudum var...
      Belki lütfeder de sanatından bana da damlatır inandığım Tanrı.
      Beklemekteyim.

      Gerçekten:)

      Sil