3 Ekim 2013 Perşembe

Kaotik Ortamda Sürrasyonel Hayal Etme Teknikleri



Of ki of! İnan bana… Edebiyatın derinliklerine dalmaya iyice niyetlenmiştim. Daha çok okuyacak, daha çok yazacak… Okuyacak... Yazacak… Hep yazacaktım… Yeminle hiç aklımda yokken, ilginç bir gelişme oldu.  Nasıl anlatsam…. Beklenmedik bir sürpriz. Altı ay sürecek bir akademik programa dahil oldum.  

Şimdi ben ne yapayım? Kimlere  derdimi yanayım? Şimdi ben neyleyeyim? Nereleri ateşe vereyim?

Söyler misin, hayallerimi, kaotik ortamlarda surrasyonel yönetim tekniklerine nasıl adapte edeceğim? Ben ki, aklımı sarı sandıklara kilitlemiştim. Yüreğimin ateşini harlayıp, iyiden iyiye alevlendirmiştim.  Laf aramızda, nasıl abartmıştım anlatamam. Artık dünyaya değil yıldızlara ait olduğumu bünyeme oya gibi işlemiştim. 

İyi ama… Şimdi bu bünyeyle 21. yüzyılda  değişen dünya ve yeni paradigmalara  dalış yapacağım öyle mi?  Biri şaka olduğunu söylesin. Nasıl ya! 

Ben ne yaptım!!

Diyeceğim odur ki, dalacağım  akademik çalışma için biraz emek vermem, bir süreliğine hayallerimi sarı sandıklara kilitlemem gerekecek gibi görünüyor. 

Du bakalım. Belki hayallerimi yazmazsam deli olacağım bir gün, cebimdeki kalemimi yontarım. Yonttuktan sonra tutar öperim.  Bakarsın… Hey! Olur mu olur? 

Tabii yaa…. Dayanamam ki... İlla yazarım...

 

16 yorum:

  1. sürrasyonel, sürreal ile rasyonelin karması mı oluyor? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zor soru sormussunuz qie Yue:)
      Sunu biliyorum ama.... Bu dersi veren illuzyonist oluyor.... Eee! Bakarsiniz dersi alan da bi illuzyon yapar da
      Sihirbazin sapkasindaki tavsani cikarir:)

      Sil
    2. Çok zor be yaa... o Sihirbaz giderken şapkasını da kitledi gitti ;)

      Sil
    3. Sen hic hayal edebilir misin Momentos:)
      Hayallerle ne kilitler acilir bi bilsen....

      O degil de, laf aramizda iyi ki Hayal Kahvem'i bilen yok.
      Koskoca akademik program uzerinde maskarlik yaptigim bilinse var ya,
      dogacak kaos ortamindan hicbir surrasyonel hayalim beni kurtaramaz:)
      Hey, kurtarir mi yoksa?

      Du bakalaim... Heyecanli bir maraton beni beklyor:)

      Sil
  2. Heeyyy, nedir bu akademik program?? nerden çıktı yahuuu :) ama bi dakka, sen o programdan bile sürrealist an'lar çıkarır, önümüze kor'sun ;) hadi rastgele HayalKahvem :)

    YanıtlaSil
  3. ne oldu, nedir bu kurs hayalkahvem??
    6 ay dediğine göre baya ciddi bir şey galiba. sen uçarı
    birisin nasıl bağlandın bu kadar uzun süre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakma abarttigima Buket, tamam Mart'in 28 inde bitecek ama sadece cuma ve cumartesi gunleri.
      Demek ucari biriyim:) iyi ya, demek ki her hafta istanbul'a ucmak icin sahane bir sebebim var benim:)

      Sil
    2. beni de uçur bir gün istanbula :)

      Sil
    3. Elbette Buket. O degil de, bana benzer ve ucari biri olusan karismam sonra:)

      Sil
  4. ne yorum yazacağımı unuttum gitti.sayfanda bir problem var mı?
    ya da sadece ben mi bir problem yaşıyorum.
    açılıp açılıp kapanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! Neden acaba? Ben farkinda degilim ama problem olabilir mi? Eyvah!!

      Sil
    2. dur telaşlanma,
      benden kaynaklı sanırım.şu an normal herşey:)

      Sil
    3. of, ne demek telaş 4, pürtelaşım ben. Bayılırım telaş etmeye:)

      Ama tereddüt var ya, tereddüt kelimesinin hem anlamına, hem tınısına, tek kelimeyle biterim.
      Tereddütün de hakkını veririm doğrusu.

      iyi ama, telaştan tereddüte niye geldim durup dururken:)

      4, ne bileyim ben demeliyim ya da Allahım, nasıl biriyim ben:))

      Sil
  5. Hayallerin peşinden koşmak lazım :)) Ömür biter okunacak kitap bitmeeez :)

    YanıtlaSil
  6. Benim hayellerim de bitmiyor Bolat:)

    YanıtlaSil