10 Şubat 2015 Salı

Kar Altında Hüzün Denemesi Ve Diğer Denemelerim



sabah uyanıp dışarıya baktım ki o ne? dünyam gene  kara bürünmüş!  erdem beyazıt'ın şiiri vardır ya hani... "kar altında hüzün denemesi"...  ne şahane şiir adıdır...   bu dize   fikrimde ince ince gezindi.


işten eve gelirken tipi tüm gücüyle üfürdü beni. eve girer girmez canım tatlı istedi. dolaba baktım. üç ayva kalmış. aaa! içlerinden biri  göz kırpıp  gülümsedi. hey, dedim, kendi kendime... niye kar altında ayva tatlısı yapmayı denemiyorum ki?  üşenmedim. tüm hevesimle denedim...  soğur soğumaz hapur hupur yedim. söylemesi ayıp, harikuladeydi.


ayva tatlısının fotoğrafını anladık da, diğer iki kare neyin nesi, diye soruyorsunuz  di mi? olur mu ama?  madem kar altında deneylere devam ediyorum... reha erdem'in kosmos adlı güzeller güzeli filmini seyredeceğim şimdi.

11 yorum:

  1. Kar altında hüzün denemesi şahane bir şiir adı gerçekten.....
    Yozgat'ta mecburi hizmet yaptığım iki yıl kışları o kadar çok kar yağdı ki, Mayıs ayının sekizinde bile.. Görevli olarak gittiğimiz köy ziyaretlerinde yolda kalıp kurt sesleri duymuşluğum var. Ben o yıllarda Nilüfer'in kar taneleri şarkısını dinleyip hüzünlenirdim.
    Ayva tatlının görünüşü mükemmel, afiyet olsun..,,,,,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bu yorumun aklıma bir Edip Cansever şiiri aklıma getirdi.

      "Ve zaman dediğimiz nedir ki Ahmet Abi? Biz eskiden seninle istasyonları dolaşırdık bir bir... O zamanlar Malatya kokardı istasyonlar... Nazilli kokardı... "

      Varolasın... Canım çok istediğinden mi ne bilmiyorum, sahiden çok lezzetliydi:)

      Sil
  2. Kar ne güzel şey tam Mersin'den Maraş'a geldiğim günden önce yağmış kaçırmışım başka da yağmadı :) pazara geri gidiyorum göremedim :(
    Niye hayatımı anlatıyorum bilmiyorum ama çok şanslısınız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LoverK, yüksek makamlara rica ettik. Bakın bu hafta kar'ı size geri getirdik:)

      Sil
    2. Malesef henüz Maraş'a gelmedi :)

      Sil
    3. Aşk olsun ama! Yanlış anlayıp kar'ı İstanbul'a sürüklettim demek ki:)) Tüüüh!

      Sil
  3. Sağolun Melek, gelirim tabii:)

    YanıtlaSil
  4. Mimmm canim cekti goruntu muhtesem 😘 Bu arada hevesinizi kirmak istemem kesinlikle, Birdman favori gosterilen bir film👍 Dun gece " the imitation game" filmini izledim, tavsiye ederim ben cok begendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Ayfer çok kolay bu tatlı... Hemen deneyin derim:)

      Hımm... The Imitation Game'i sahiden çok ama çok merak ediyorum....

      Sil
  5. afiyet olsun, tatlı çok leziz görünüyor :)

    bu arada yeni bloguma beklerim :)

    http://buseilehayat.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Buse İle Hayat,
      Elbette iade ziyaretine geleceğim:)

      Sil