31 Ekim 2015 Cumartesi

Yaşasın! Sempozyumlar Başlıyor!


Kendi işim. Kendi ofisim. Velhasıl, keyfimin kâhyasıyım.  
İstanbul’a bir ok atışı mesafede,  içinden tren geçen bir şehrin  deniz kenarı bir köyünde yaşıyorum. Ballıyım. Çok teşekkür ederim Tanrım!

Şimdi durup dururken niye yazdım bunları biliyor musunuz? İstanbul’da sempozyumlar başlıyor... İşte ilki Mimar Sinan Üniversitesi’nde, 2-7 Kasım arasında 5 gün sürecek, Ölüm Sanat Mekân Sempozyumu. 
Her gün gidebilmem elbette mümkün değil.  Fakat niyetine girdim. Birkaç gün işten ve köyden kaçıp, sempozyumun kısmetime denk gelen programlarına illa gitmeyi hayal etmekteyim.

Du bakalım:)



not- festivalin muhteşem  programı işte BURADA

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sahi mi Mia, bi şeyleri abarttım mı gene yoksa:)

      Sil
  2. Teşekkür ederim Arda. Davete icabet edeceğim:)

    YanıtlaSil
  3. Sempozyum programına baktım, konular çok güzel.....
    Derin felsefe.....

    YanıtlaSil