20 Nisan 2017 Perşembe

varoluş nedenleri vazcayış sebepleri


kaç yaşında bindiniz ilk kez uçağa.. ya da semtler arası yolculuklarda bile neden kusar bazı kadınlar hâlâ.. neden araba tutar onları.. orta asya'dan yürüyerek geldik diye mi acep.. icatlar da, teknik de tüm öbür ihtiyaçlar gibi eşitsizliğe mi ayarlı hep.. herkes satın alacağı ölçüde mi yararlanır  icat ve teknikten.. insanın aya ayak basması, tüm insanlığa mâl edilecek bir müjde mi gerçekten.. yani dünya tısslayınca, dünyadan ilk kaçanlar o teknolojiye ve güce sahip olanlar olmayacak mı


                                  metin üstündağ/denemeyenler/sayfa 204

7 yorum:

  1. Çok ilginç, korkusundan uçağa binemeyen insanlar tanıyorum.....
    Seyahat etmeyi sevmeyen, merak bile etmeyen bu model insanlar genellikle İstanbul, İzmir gibi denizi olan büyük şehirlerde yaşıyorlar, şans eseri doğdukları bu şehirde ilkokul, ortaokul, lise, üniversite, yüksek lisans, doktora vs. tahsillerini yapmışlar, doğal güzellik var, deniz var, her türlü lüks var, her şeyin ayaklarına geldiğini düşünerek mutlu mesut yaşayıp gidiyorlar.....
    Ben onlar için üzülüyorum ama onların umurunda bile değil.....

    YanıtlaSil
  2. Ben 6 aylıkken uçağa bindim. Dünya turuna gidiyorum katılır mısınız desen: Seve seve :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif, yani dünya tısslayınca, dünyadan ilk kaçanlardan olurum mu diyorsun:)

      Sil
  3. Maalesef öyle.. herkes satın alabileceği ölçüde yararlanır bunlardan..:/

    YanıtlaSil
  4. evey aysan, dünya tısslayınca demiş metin üstündağ, ne güzel söylemiş:)

    YanıtlaSil