6 Temmuz 2018 Cuma

Şşşth Kimse Duymasın -33-

Son günlerde neler yaptım?
2005 yapımı, Golden Globe, Emmy ödüllerine aday gösterilen Rome adlı diziyi soluksuz seyredip bitirdim. Bayıldım. Allahım Yarabbim... İyi ki o devirlerde doğmamışım... Şükrettim. 
Günümüz Roma'sına gitmeyi hayal ettim:)


                      Ocean's Eleven'e tekrar seyrettim. Ocean's Eleven'ın kadın versiyonunu yapmışlar.                                                                                            Nanananoom...  Ocean's 8
         Sinemada  seyrettim.  Keşke erkek versiyonunun tekrarı olmayaydı da yeni bir senaryo olaydı.
                                                          Kadınlar daha başarılıydı çünkü:)


                 
                                                
                                                   Evde/Sinemada filmler seyrettim. Hepsini çok beğendim.


                                                                        Yeniden ukulele çalışmaya başladım.



                                                         Daldan dala okumalar yaptım.

Başka ne mi yaptım?

Feci bir vaziyette çalıştım...
Çalıştım... Çalıştım... Çalıştıııım.

Gerçekteeen!..

1 yorum:

  1. Filmleri not aldım bu arada küpeli çiçeğin güzel açmış maşallah.

    YanıtlaSil