25 Eylül 2021 Cumartesi

"Yalnız Evler Avcısı" Olmaya Niyetlenmek:)

Şu ev fotoğraflarının tatlılığına bakar mısınız lütfen? Resim değil. Gerçek evlerin fotoğrafları bunlar. 

Manuel Pita, Lizbon'da yaşayan, yapay zeka, bilişsel sistemler ve ağlar üzerine çalışan bir bilim insanıymış. 2012 yılından itibaren fotoğraf sanatçılığına merak sarmış, çektiği fotoğrafları Japonca'da samimi çocuk anlamına gelen Seijkko  rumuzuyla sosyal medyada paylaşmaya başlamış.

Manuel Pita'nın ailesi Portekiz'in bir kasabasında yaşıyormuş.  Bir yaz ailesine doğru yola çıkmış.  Çocukluğundan beri gördüğü, yaşlı bir doktorun yaşadığı bir ev o gün çok farklı görünmüş. O gün eve baktığında kendine dışarıdan bakıyormuş gibi hissetmiş. Kendini koskocaman mavi gökyüzü altında yalnız evler çizen bir çocuk gibi görmüş. Yanlız evlerin duygularını yansıtan fotoğraflar çekmeye niyetlenmiş. Dünyanın her yerinde denk geldiği bu tip evlerin izini sürmeye başlamış. Bu fotoğraf serisine  "Yalnız Evler Avcısı" adını vermiş.

Bayıldım ne yalan söyleyeyim. Acaba bizim memlekette bulabilir miyim ki? Çünkü kollarımı sıvadım. Durur muyum? Ben de yalnız evler avcısı olmaya niyetlendim:)

4 yorum:

  1. AY ne kadar güzel! gerçekten de tek başına mı bu evler yoksa fotoşop mu
    yapmış çevresini. bak ben de arayacağım yalnız evleri..

    YanıtlaSil
  2. Pelinpembesi, senin köy okulunun yolunda var sanki bir kaç tane yalnız ev. Okula giderken yalnız evler avcısı gözüyle bi bakar mısın çevrene? Yakalarsın illa ki:)

    YanıtlaSil
  3. şimdi instagramdan buldum hayalkahvem, bir düzeltme yapayım izninle.
    sejkko diye geçiyor adı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa! Ben yazmışım? Sejkoo yazmışım. Teşekkür ederim hocam:) Derhal düzelteyim.

      Sil