20 Eylül 2021 Pazartesi

Hazine Buldum...



https://unsalunlu.com.tr/category/klasikler/

Bugün Ünsal Ünlü'nün   Nazım  adlı youtube videosunu dinledim. Araba kullanıyordum. Yeminle yolun nasıl bittiğini anlayamadım. 

Büyük bir özen ve emekle hazırlanılmış, Nazım Hikmet'in her yönüyle anlatıldığı harikulade bir programdı.  Yaklaşık iki saat sürdü. Dinlemeye doyamadım.  Hararetle tavsiye ederim.  

Sonra bir baktım, Ünsal Ünlü'nün Klasikler başlığı altında hazırladığı buna benzer pek çok videosu var. Heyy! Dedim, bu bana feleğin bir kıyağı olmalı. Yüreğim nasıl kanatlandı anlatamam. Kendimi dünyanın en mutlu insanı gibi hissettim.

Dostlar, arkadaşlar, yoldaşlar... Kaçırmayın derim. Sahiden müthişti.  Henüz kendimde değilim.   Bir süre Nazım anlatımının  keyfini süreceğim. Sonra hazinenin içine gömüleceğim. 

Şu dar zamanlarda, hayatımı tatlandırdığı ve  eşsiz kıldığı için  Ünsal Ünlü'ye  çok teşekkür ederim. 

2 yorum:

  1. 3 yıldır takip ederim Ünsal Ünlü'nün programlarını hepsi de harikadır.

    YanıtlaSil
  2. ben klasikler başlıklı videoları yeni fark ettim:)

    YanıtlaSil