5 Şubat 2011 Cumartesi

Acaba Bu Kez Ölçüyü Mü Abarttım?


Ben var ya az önce bir şey yaptım... Bir şey... Ne bu? Ne demeliyim bilmiyorum ki... Şahane bir şey! Bak şimdi. Kendi yaptığını kendi beğeniyor deme olur mu? Olağanüstü oldu inan ki. Önce elma payı gibi bir hamur hazırladım. Cam tepsiye incelterek  yaydım. Önceden ısıtılmış fırına bu hamuru attım. Bu arada bir paket çikolatayı erittim. Aynı anda dövülmüş fındığı tavada şöyle bir kavurarak döndürdüm. Fırından çıkardığım  hamurun üzerine erittiğim çikolatayı sürdüm. Üzerine kavrulmuş fındıkları serptim. Dayanamadım. Bir parça kesip ağzıma attım. Oy oy oy! Enfes... Nefaseti yerinde, lezzeti fevkaladenin fevkinde bir şey  oldu yemin ederim. Ya kokusu.. Hımm.. Hepsini saymayayım da sadece çikolata ve kavrulmuş fındık kokusunun insanın nasıl başını döndürdüğünü söyleyeyim. Buna ben ne diyeyim? Ne diyeyim? Goflet gibi bir şey bu... Ne bu? Bilmiyorum. Ama çok sevdim. Çok sevdim.  Biliyorsun abartma sanatında üzerime yoktur. Acaba malzemenin içine kattığım  iki tutam sefkat, üç tutam sevginin ölçüsünü mü abarttım:)

2 yorum:

  1. Sanirim cikolatali findikli tart yapmissin. Ellerine saglik. Pek bir güzel olur. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. İnanmıyorum, orda olmak isterdim :):)

    YanıtlaSil