20 Mayıs 2017 Cumartesi

Bu Hafta Neler Yaptım?

                               Sevdiğim çizgi romanlardan  satın aldım.
Hece'nin Ahmet Hamdi Tanpınar özel sayısını görünce havada kaptım. (Ocak 2002)


Yeğenim  Emir,  "Teyze, Kral Arthur gelmiş. Sinemaya gidelim mi?" deyince,  "Bu kaçıncı Kral Arthur filmi abicim? Gene mi Kral Arthur filmi?" diyecektim ki, "Guy Ritchie filmi teyzeee!" dedi.  "Fırla!" dedim. Guy Ritchie filmlerini öyle severim. (Madonna'yla evliyken çektikleri hariç:) 

Peki nasıldı? Film iki saatti bi kere... Gereksiz uzatmışlar. Sonra... Kral Arthur'un karizmasından hiç etkilenmedim, bazı muhabbetlere resmen kahkahayla güldüm, Judie Law'un  baby face yüzüyle kötü rolde olmasını kabullenemedim, kimi müziklerde ve sahnelerde modern zaman filmi seyrediyormuşum tadı verdi felan filan... 

Filmi seyrettim diye vahvahlandım mı? Yoo... Lakin filmin bitiminde "Hay canına sayın seyirciler!" de diyemedim. 

devam edecek:)

4 yorum:

  1. Ama kral Arthur filmleri güzel ki, Emir haklı istemekle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emir'in istekleri emirdir benim için:) Öyle severim..

      Sil
  2. Teyze yeğen iyi anlaşıyorsunuz maşallah....
    Evet ya, bu kral Arthur'de neymiş be arkadaş, sinema, tiyatro....
    Arthur'un şatosu Camelot ve Avlon Adası neredeymiş??????

    YanıtlaSil
  3. Sahiden iyidir Emir'le aramız. Çok seviyorum onu.
    Neymiş bu Kral Arthur böyle:)

    YanıtlaSil