4 Kasım 2018 Pazar

Muhtelif Meraklar, Dağınık İlgiler, Yarım yamalak Bilgiler:)

Merakları muhtelif, ilgisi dağınık, bilgisi yarım yamalak  biriyim.  
Her şeyi merak edip öğrenmek isteyen bir bünyeye sahibim.
  İyice öğrenip en güzelini yapayım diyemiyorum. 
Her defasında yepyeni ilgilerin cazibesine kapılıveriyorum. 
Hooopp... Dağılıyorum:) 
Allahım yarabbim... Ne çok öğrenilecek konu var di mi?
Mesela...
Mandala yapmayı denedim. Çok sevdim.

Keçe bebek yapmayı denedim. Çok sevdim.

Şimdi ise....  Poi çevirmek istiyorum. 
Yeni Zelanda'da Maori yerlileri Poi ile  kutsal savaş dansı yaparlarmış.
El, kol kaslarını kuvvetlendirmek, esneklik kazanmak, yeteneklerini geliştirmek niyetiyle poi kullanırlarmış. Günümüzde müzik eşliğinde yapılır olmuş.
Aslında sirklerde ateşle yaparlar ya hani bu hareketleri... Öyle işte.
Çok  merak ettim. 
Poi'yi ha deyince bulamayacağıma göre kendi poi'mi kendim yapayım dedim. 
Çorabımın her birine  top koydum. 
Çevirmeye başladım. Aaa! Çok eğlenceli.
Niyetim ateşle poi dansı yapabilmek tabii!!!
İşte videoda görüldüğü gibi:)


YouTube'dan


6 yorum:

  1. Sanırım bende böyleyim. :)
    Daldan dala konmak çoğu zaman eğlenceli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi sanırım Uyuşuk Hayalperest:)
      Aslında bütün bunları kendime yolculuk diye değerlendiriyorum. Marifetlerimi bulma çabasındayım.
      Du bakalım:)

      Sil
  2. Fotoğraftaki keçe bebekleri siz mi yaptınız? Çok tatlı olmuşlar, bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmadın değil mi Sezer? Yeminle ben yaptım:)

      Sil
  3. Bebekler güzel görünüyor, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil