2 Kasım 2019 Cumartesi

Bu Hafta Neler Yaptım?

Son günlerde elimdeki kitaplarım ve ukulele çalmayı geliştirme çabalarım...



 San Sabastian usulü Cheesecake yapmayı becerdim. 



  Bilmediğim yollardan geçtim.



 Sevdiğim sokaklarda  gezindim.



 Mimar Sinan Üniversitesi'ndeki  Bienal sergisini inceledim.




 Pera Müzesi'ndeki Bienal sergisini gezdim.



Yedinci Kıta adlı 16. İstanbul Bienali için atladım ada vapuruna 
veee Büyükada'ya bile  gittim. 




 Şişli Bomontiada'da  Erdil Yaşaroğlu'nun  ilk kişisel sergisi olan ve 
heykellerinden oluşan "Oyun"u  gezdim.
(binların üstündeki heykeller sanatçıya ait)



Sinemaya gittim.  


 İki dizi seyrettim.


4 yorum:

  1. fayton görünce yine burkuldum artık yasaklanmalı.

    YanıtlaSil
  2. dolu dolu bir hafta geçirmişsiniz, ne güzel. Fayton İzmir' de yasaklandı.

    YanıtlaSil