21 Mart 2022 Pazartesi

Akşamı Getiren Sesleri Dinle...

Az önce "ıhlamur" geldi aklıma, tamam mı? 

Daha düşündüğüm an, nasıl  ıhlamur koktu ortalık anlatamam.

Dedim,  heeyy, "ıhlamur" ne şahane kelime!

Sonra ıhlamur… hamur… mahmur… çamur ve hatta samur geldi aklıma...

Sonra, 

“Kalksam, bir ıhlamur kaynatıp içsem.” demiş Sait Faik diye aklımdan geçti. 

Bu cümle aklımdan geçince, "Fırla" dedim kendime.

Fırladım!

Sonra, durdum bi... 

Sahiden demiş midir acaba, deyiverdim.

Sol kaşımı kaldırdım,

Yoksa uyduruyor muyum, diye düşündüm. 

Derin bir iç çektim.

Demiştir herhalde dedim sonra. 

Kalktım, bir ıhlamur kaynatıp içtim.  

Gerçekten.  

Ne biliyim? 

Öyle işte. 

5 yorum:

  1. İnsanın aklının bir kelime ile savrulup durması bazen ne hoş. Bahar gelse de ağaç esen yelle kokusunu yaysa havada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazan zihnimin iplerini tutamıyorum Evren. Ihlamurun kelimesi bile savuruyor beni:)

      Sil
  2. Her gün demlerim, çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hastasıyım ıhlamurun Pelinpembesi:) Çok severim.

      Sil
  3. Dinlendirir, uyku verir. Kokusu çocukluğa götürür üstelik.

    YanıtlaSil