3 Haziran 2009 Çarşamba

Kocaeli 1.Kitap Fuarı ve Aslı Erdoğan

El yazısı güzel olan kişilere nasıl imrenirim. Bugün şehrimin 1.Kitap Fuarının, Aslı Erdoğan söyleşisine gittim. Söyleşinin sonunda son kitabını yazara imzalattım. Allahım, bu dünyada en kötü el yazısı benim der, dertlenirdim. Yazar Aslı Erdoğan'ın yazısı, billahi benimkinden beter! Kitaplarını okuduğum yazarı, aynı, umduğum gibi buldum, aynı kitapları... Geç girdim konferans salonuna, son kitabından bölümler okumaktaydı... Dikkatlice inceledim yazarı... İncecik bir kadın, sanki balerin... Elindeki kitabından tercih ettiği bölümleri hissederek okuyor belli... Makyajsız ve sade... Ya yüzündeki o hüzünlü ifade... Hımm...Kimseden şefkat beklemez gibi duruyor. Doğru değil bence. Kalkıp, yanağını okşasam, hatta sarılsam, iki göz iki çeşme ağlatacağım sanki... Öyle bir his uyandırdı bende.
Okadar memnunum ki İzmit'te Kitap Fuarı organizasyonuna... Hergün uğruyorum mutlaka. Katılım çok az. Olsun. Seneye daha fazla olacak, bir sonraki sene daha fazla inşallah... Hele yazar çeşitliliği atarsa, kitap kokusu, kitap tılsımı şehri saracak... İnanıyorum. Şehrimde kitap okuma virüsü hızla yayılacak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder