18 Kasım 2010 Perşembe

İki Filmin Afişi Birbirlerini Andırıyor Mu?

5 yorum:

  1. Bu afiş benzerlikleri olabiliyor..Aynı grafik tasarımcılar yapmasa bile etkileşim olabiliyor.Buna benzer eleştiri Newyork' ta 5 minare içinde yapıldı...

    YanıtlaSil
  2. yoo.. benim hoşuma gitti.. iki afişi de çok sevdim.. keşke bulsam da işyerimdeki odama assam..
    çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  3. restless ı izlemedim açıkcası. yerde yatan 2 insan olarak bakınca afişler benziyo. ilk afiş filmdeki sahneden alınarak hazırlanmış. restless ta böyle bir sahne var mı bilmiyorum. bir de 2. afişte yerde yatanlar ölmüş. etraflarını tebeşirle çizmişler baksana :)

    YanıtlaSil
  4. klemenjero, ben de restless'i seyretmedim..
    haklısınız.. tebeşirle çizmişler çizmesine ama hiç ölmüş gibi gelmediler bana:))

    YanıtlaSil