22 Kasım 2017 Çarşamba

"Dağılsak Da Göç Yollarında Yarın Bizim Bütün Dünya "














NOT - Hep yerleşik yaşadım. Hiç göç etmek durumunda kalmadım.
Lakin epeydir  göç,  göçmenlik, sürgün, iki kültürlülük sorunları ile bu durumların sonucunda ortaya çıkan trajedilerin, dramların, acıların, dertlerin evrenselliği üzerinde kafa yormakta, okumalar yapmaktayım. Şimdi ise dünyanın farklı coğrafyalarında bu halleri yaşayan insanlar hakkında çekilmiş filmleri seyretmeye niyetlendim. 
Amacım empati hislerimi kışkırtmak, bu konuları daha fazla  düşünmemin ve konuşmamın gerekliliğini iyice hissedebilmektir. 

Başlık - Yeni Türkü şarkı sözüdür.

2 yorum:

  1. Sevgili Hayal Kahvem, ne çok film seyrediyor, kitap okuyor ve blog için yazı yazıyorsunuz. Hayranım size.
    Göç ve sonrası yaşananlar çok zor şüphesiz, Allah kimseyi yerinden yurdundan etmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın. Bu filmlerden iki tanesini önceden seyretmiştim. İkisini yeni seyrettim. Daha çok seyredilecek "göç" göçmenlik" konulu film var. Her biri ayrı silkeliyor beni...

      Sil