15 Ocak 2018 Pazartesi

Uyku Öncesi


Sabah iş var. Uyumalıyım. Bilgisayarı kapatırken,  bu videoya denk geldim. Allahım...  Ne çok olmuş bu şarkıyı dinlemeyeli... Sözleri kim yazmış acaba? Nasıl bir aşktır bu abicim? Hercayi bir kadına sevdalı belli...  Bağlamayı çalan ve söyleyen Ender Balkır. Hiç duymadım daha önce... Gözlerimi kapadım ve dinledim. Giriş ve ara nameler var ya... Oy oy oy... Hayal alemine uçurdu beni...  İyi ama... Söyler misiniz, rüya alemine nasıl geçeceğim şimdi. Yooo... Bence feleğin uyku öncesi  bir ikramı bu bana... Teşekkür ederim. Yeminle gönül telim titredi.

5 yorum:

  1. hep bekliyor o kadını.
    şarkı bitmiş ama hep bekliyor gibi değil mi _

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Demir Somyanın Altı. Sözleri şöyle:

      bir kızıl goncaya benzer dudağın
      açılan tek gülüsün sen bu bağın
      kurulur kalplere sevda otağın
      kimbilir hangi gönüldür durağın

      her gören göğsüme taksam seni der
      kimi ateş gibi yaktın beni der
      kimi billur bakışından söz eder
      kimbilir hangi gönüldür durağın

      Sil
  2. Yok kardeşim sana uyku muyku.. iyisi mi gel elele verip hayal dünyasından masal dünyasına atlayalım.. hadi hadii bu enfes şarkı bitmeden :)

    YanıtlaSil
  3. Sahi mi Aysan? Sanki bir kadın için yazılmış gibi.

    Ben bağlamayla çalınanına hiç denk gelmemiştim. Çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  4. Bak kardeşim. Elini ver bana. Sar kardeşim. Kolunu boynuma.
    Gel kardeşim. Masallar anlatayım sanaaaa:)

    YanıtlaSil