20 Ekim 2018 Cumartesi

Aslaaaa Vazgeçemem Senden Aslaaa:)



Beni hor görüyorlar, ukulelemi aşağılıyorlar. "Bu kadar emek veriyorsun, bari gitar  çalmayı öğren, zaten adı üstünde, sen demedin mi, ukulele Hawaii dilinde zıplayan pire diye, hah işte pire kadar şey için haybeye enerjini tüketme" diyorlar. Sadece böyle lakırdılar etseler neyse...  Güya alay ettiklerini sezdirmemeye çalışarak kıs kıs gülüyorlar.

Nota basmaktan parmak uçlarım nasır tutmaya başladı. Bare basmaktan -ki yeni öğrendim henüz çok zorlanıyorum- işaret parmağım ezildi. Tamam... Biliyorum... Eziyet çekeceğim, hor görüleceğim. Ne gam! Niyetliyim abicim....  Sonunda ukuleleyi en güzel şekilde çalmayı becereceğim:)




8 yorum:

  1. Aa ne ayıp. Ben de ukulele çalıyorum ve çok seviyorum. Gitarı yarım bırakırken ukulelenin üstüne giden biri oldum ve şimdi ufaktan beste bile yapıyorum. Kim diyorsa öyle, dinleme sen devam et, ukulele severler olarak yanındayız :).

    YanıtlaSil
  2. Asla vazgeçme, biz de aldık bir ukulele beyimize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo... İyi gidiyor... Bare basabilmeyi öğrendim sayılır... Öğrenmek ne acılı bir süreç:)

      Sil