10 Ocak 2011 Pazartesi

Sandman Çizgi Roman Kareleri İle Metin Üstündağ Usulü Ayrılık

lütfen, anla beni sevgilim.. benim biraz yanlızlığa ihtiyacım var.. uyum, rahatlık, huzur batıyor bana.. ben ille de acı, risk, endişe, ıstırap, keder, hüzün istiyorum.. acıtmazsa sevemiyorum.. verdiğimiz geçici rahatsızlık için özür dilerim, bu arada..


bende çok emeğin var sevgilim..  hakkını helal et.. dünya durdukça, ben durdukça, kalbim döndükçe döneceksin kalbimle.. ama bu akşam yanlız döneceksin eve.. çaav bella


tamam senden ayrılmak kolay da.. ya birlikte paylaştığımız şeyler ve yerler ne olacak.. tamam, seni unutmak kolay da.. ya bu sokaklar, parklar, bahçeler, şarkılar, filmler, kitaplar, anılar ne olacak.. onlardan nasıl ayrılınacak.. hey biliyorsun, yürek denilen şey bir börek, çörek çeşidi değil.. organ be organ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder