28 Mayıs 2009 Perşembe

Bazan...

Bazan hiç tanımadığın birine, sırf ona benziyor diye, usulca yaklaşıp "merhaba" der misin?

Bazan boğazın düğümlenir, dilin kilitlenir mi?

Bazan akdenizli olduğunu ve yelkenlerinde rüzgar kokusu taşıdığını düşünür müsün?

Bazan taze ekmek,eski kitap,yeni kesilmiş çim, yumuşacık kar kokusu delirtebilir mi seni?

Bazan "korkuyorum anne,al beni içine" diye şarkı söyler misin?

Bazan uzak diyarlara ait efsunlu ve tekinsiz bir hikaye anlatabilir misin?

Bazan sabahların bir anlamı olmalı diye düşünür müsün?

Bazan "ben buyum!" der misin?

Bazan uzun sahiller boyunca, sessiz, usulca yürür müsün?

Bazan yanındakiler konuşmayı sürdürürken,sen kendi içinde daha nadide bir aleme gider misin?

Bazan unutmanın yalan bir kelime olduğunu düşünür müsün?

Bazan yüzünü ıslatmadan ağlayabilir misin?

Bazan işsiz kalan birini, "bu hayatı kurabildiğine göre, başka bir hayatı da kurabilirsin" diye teselli eder misin?

Bazan ona ait ne varsa seni korkutur mu hiç?

Bazan tek başına geldik bu dünyaya, tek başına gideceğiz diye düşünür müsün?

Bazan kendini kaybetmekle, aklını kaybetmek arasında incecik bir çizgi olduğunu kabul eder misin?

Bazan ümit dolu bir haber bekler misin?

Bazan boşvermişim dünyaya der misin?

Bazan tepedeki çimenlikte, yalınayak dolaşarak, yemyeşille masmavinin ortasında uzanarak, hayaller kurarak, rüzgara savurarak, birden bire herşeyden vazgeçer misin?

Bazan bir buluta tutunup, bir kuşun kanadına takılmak, vazgeçmek birdenbire, herşeyden vazgeçmek ister misin?

Bazan şimdi olduğu gibi, şarkı sözleri ve metin cümleleriyle oynayalım mı böyle, ne dersin?

Bazan..........

2 yorum:

  1. Vildancığım
    bu yazı bana ne hatırlattı bak.
    Benim oğlum Eser var ya.. fotokritikteki sayfasına bir fotograf koymuş
    Ama fotografı görünce içim cız etti. Çünkü kendisini kafası gözü sarılı ve yaralı resmetmiş. ( anne yüreği)
    Altına da ingilizce bir yazı eklemiş.
    Anlamıyorum ki.
    İçinde melek ve ölüm kelimeleri falan geçiyor. (yine içim fena oldu)
    Arkadaşımla tercüme etmeye falan çalıştık ama anlamını çıkaramadık.. Ben hasta oldum resmen. Günseli de üzüldü.
    Oğlumu aradım ulaşamadım .. soracağim çaktırmadan ama bulamıyorum ki.
    Sonunda ulaştım ve dan diye de sordum.
    -Oğlum bir derdin mi var ..üzdülermi seni
    neden öyle yazdın..anlamı ne?
    *
    Megerse bir şarkıdan alıntı imiş :)
    O yazıyı merak edersen şu adrese bakarmısın lütfen;.. pardon yazıyı kaldırmış bu arada
    http://www.fotokritik.com/1167906

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıya verilebilecek tek cevap ve yapılacak tek yorum vardır.

    EVET


    Teşekkürler...

    YanıtlaSil