10 Kasım 2013 Pazar

ah bu ben kendimi nerelerde bulsam, çekilsem sahillere hayaller mi kursam

 

Eyvaaah!.. Programa baktım. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi'nin düzenlediği Ölüm Ve Sanat Sempozyumu  Salı günü başlıyor.  Perşembe akşamı sona eriyor.


Boğaziçi Üniversitesi'nde Fantastik, Polisiye ve Bilim Kurgu Edebiyatı Paneli, salı günü yapılacakmış.


İstanbul Teknik Üniversitesi'nde ise Perşembe ve Cuma günleri Türkçe Edebiyatın Hayalperest Çocuğu: Fantastik Ve Bilimkurgu Edebiyatı Sempozyumu var. 


Cuma günü üniversitede Stratejik Yönetim, Stratejik Düşünme Ve Uygulama ile İnovasyon/Değişim Yönetimi derslerim var. Bakar mısın, hepsi nasıl aynı günlere denk geldi? 


Peki, ya işim? Keşke bir mucize olsa, yukarıdaki programların hepsine gidebilsem.  Pazartesi ofiste olsam. Çok şükür ki, mobil  çalışabiliyorum. Misal, hafta başında hemen İstanbul'daki müşterilerime uğrayabilecek bir program hazırlasam. Veee... Arkama bakmadan İstanbul'a koşsam... Ah bu ben kendimi nerelerde bulsam? Çekilsem sahillere hayaller mi kursam?

 
 İstanbul'a gitmişken eskicileri dolaşsam. Çocukluğumun oyuncaklarını bulsam...

 
Bir avuç ondan bir avuç bundan lezzetler tatsam... 
 
 Renklerden ve tatlardan çıldırsam... 

 

Pamuk Prenses'in sihirli elmasına rastlasam.... 

 
 
Denizden babam çıksa yesem... 


 
bozuldu mu? at, yenisini al! zihniyetine inat... 
tamircilerin kapısında saygı duruşunda dursam...




 sokak ararını keşfe çıksam... 
gökdelenlere yüz çevirsem, eski evleri koklasam...


 
dayanamayıp, gene bir ağaca sevdalansam... 



 çizgi roman dükkanına rastlasam...




 babamın verdiği listedekileri nerelerde bulacağımı bilsem...
eski oyuncakla geçmişime gitsem...
bir çay bahçesine çöksem...
simit, yaban mersini, alıç, dut kurusu yesem...
çay içsem... kahve içsem...
çizgi romanlara göz gezdirsem... 



deniz fenerine, selam çaksam...
istanbul'a yine yeni yeniden el sallasam...

 "ah bu ben kendimi nerelere koşsam
saklansam bir yerlerde gizlice ağlasam
ah bu ben kendimi nerelerde bulsam
çekilsem sahillere hayaller mi kursam"

12 yorum:

  1. son kare günü özetlemiş. ne güzel bir gün olmuş. tamirci bulmak, iyi bir terzi bulmak gerçekten çok zor oldu artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbul'u hayal etmek bile güzel kara kitap:)
      evet, ne yazık ki tamirciler kalmıyor artık. bozuldu mu, at, yenisini al mekanizması işliyor.
      benim itirazım var buna. çarklarına düşmeme mücadelesi içindeyim. dirençliyim:)

      Sil
  2. Çizgi roman dükkanı nerede diye sorsam ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moda'da dolaşırken denk geldim "gerekli şeyler"e :)
      adresi şöyle -
      MODA CAD. NO:33/A CAFERAĞA-KADIKÖY

      mutlaka gidilesi gzde... mutlaka:)

      Sil
  3. Bende öyle düşünerek sordum ve babama çizgi romanla süpriz yapmakta cabası olsa gerek. İçerdeki çeşitlilik ne alemde diye sorsam gezdin mi ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa! şahanedir gerekli şeyler gzde:)
      selamımı söyleyin:))

      Sil
  4. tüm ayrıntılarıyla güzel olmuş bu.
    sölediklerinin tümüne katılıyorum.
    :)
    simitli foto çokoş.
    eski polis arabası di mi o.
    var antikacılarda.
    galiba almanyadan almancılar getirirmiş.
    polizei.
    :)
    şu fantastik bilimkurgu sempozyumuna gitmeli.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her iki sempozyum da çok güzel gerçekten deeptone.

      evet, almanya'dan dayım getirirdi memlekette olmayan pek çok şey.
      görünce dayanamadım satın aldım:)

      Sil
  5. Miyaaaaaww, artık ışınlanma icad edilmeli değil mi?
    çok geç bile kaldılar maaaaw (kedi kızdı :P)

    olsaydı her yere ne kadar rahat yetişirdin,
    bak şu linke daha bir arpa boyu yol gidememişler:

    http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/75061/2/1/25032230/gelecege-ne-kadar-donebildik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedili Teyze, şu ışınlanma icad edilse var ya:)

      gizli not - ben hayalimde her yere yetişiyorum kedili teyze:)
      tanrım, bu hayaller ve çoşku beni terk etmesin.

      Sil
  6. Harikasın hayal kahvem ışınlanır gibi yetişirsin her yere sen...Hayallerin ve coşkun yeter gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah Adsiz:) Adinizi lutfetseydiniz keske:))

      Sil