1 Kasım 2013 Cuma

Şşşth! Kimse Duymasın!.. -14 -

Film festivallerinde,
bir filmden çıkıp  diğerine giriyorum. 
Aynı gün arka arkaya 
üç festival filmi seyretmeyi seviyorum.


İyi ama,
ancak yılın belli zamanlarında,
bu fırsatı yakalayabiliyorum.


Başka Sinema,
güzel bir fikir geliştirmiş.
1 Kasım itibariyle...
İzleyicisine, 
aynı salonda, günde en az  üç film göstermeye niyetlenmiş. 
Ne güzel! Bana hergün festival!..


Heyy!
Nasıl sevindim anlatamam.
Bugün mümkün değil, ofiste filan duramam!

Gerçekten!..




12 yorum:

  1. filmler de güzelmiş ya.
    bak bu mikelsenin bi filmi var.
    kasap rolünde.
    bi kasabada iki kasap.
    süpeeer.

    evet o sinema da iyiymiş.
    bence de.

    bi de bak, ben de senin gibiyim.
    öncelikle kitap sonra da sinema müzik.
    başka şey yoktur kafamda.
    aynı şeyler heyecanlandırıyor.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap, sinema, müzik... sanata ilgi duymak şahanedir sahiden deeptone:)

      Sil
  2. günde 3 film izlemek...

    senin de işin zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında rekorum aynı gün 4 filmdir cem:)
      ama bugün tek film seyrettim.
      sadece "sen aydınlatırsın geceyi"...
      ziyadesiyle yetti.

      Sil
  3. son yazdığım filmi kaçırma.
    le passe.
    fransız iran.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Sinema düşkünlüğüne hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılın bazı günlerinde sinema kürüne girmek iyi geliyor Ufuk.
      Hele festival filmleri, dünyanın dört bir yanından gelen bağımsız filmler olduğu için,
      sinemadan başım dönüyor, film sarhoşu olup çıkıyorum:)

      Sil
  5. Film izlemek güzel ama Festivalde izlemek ayrı bir güzel...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Pembe Deniz, Başka Sinema'nın bu uygulamasıyla "Bize hergün festival!":)

      Bir umudum daha var. Abone bilet uygulaması getirmeleri. Abone olanların daha ucuza bilet almaları.
      Şahane olur:)

      Sil