26 Kasım 2013 Salı

Şşşth Kimse Duymasın - 15 -

 Tamam. 
Hemen söyleyeceğim. 
Çocukluğumdan beri enstrüman çalanlara imrenmişimdir. 
Ben ise...
Gitarı denedim. Olmadı.  
Bağlamayı denedim. Olmadı. 
Bilenler bilir...
Yeteneksizin tekiyim.
Kaç kere yenik düştüm anlatamam...
Yeminle, akord bile edemedim. 
Anladım ki telli sazları beceremeyeceğim 
Allahım bi şeye bari yeteneğim yok mu benim, dedim. 
Ümidimi kesmedim. 
Vazgeçmedim.
Tam vurmalı çalgılara geçecektim ki...  
Neden bilmiyorum? 
Başımda kavak yelleri,
Özüm gökteki yıldızlar
Sözüm sevmeler üstüne
Yüreğimde yılgın rüzgarların ayak sesleri
İçim blues, dışım hüzünler içinde...
Mızıka çalmaya karar verdim. 
Mızıkacı oldum.

Gerçekten.

10 yorum:

  1. :)) Onemli olan vazegcmemek..ne guzel mizikada aslinda cok cok guzel bir calgi ve cokta severim..iyi sanslar))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaz geçmek yok:) Hiç mi yeteneğim yok yani? Bi tane bile mi yok? Niye ki:)

      Sil
  2. ya yerim senii

    ben de özenirdim ama hiçbi şey çalamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki vaziyet daha ileri Mia... Öyle böyle değil... Enstrüman çalanları farklı bir ırk olarak görüyorum anlatabiliyor muyum? Üstün ırk gibi:))

      O kademeye sıçramaya çaışıyorum ama... Nafile:) Olsun... Sıçramaya devam... Telli yolla olmazsa... Üflemeyle... Rüzgar yolu yani... O da olmadı.. Dövmeli çalgılar... Vura vura geçeceğim inşallah:)

      Ya da... Çekirge misali... Ömrüm sıçramayla geçecek... Bi daha... Bi daha... Bi daha:))

      Sil
  3. Ben hiç çalamadım, ciddi zor bir enstruman, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra... Ağustos böceği olmayı sevenlerdim. Şimdi mızıkacı olmaya karar verdim:)
      Evde nesne olarak müzik enstrümanı olması bile çok güzel. Sahiden. Hele bi de çalabilsem.
      Of... Şahane olmaz mı? Deniyorum. Du bakalım.. Neler olacak göreceğim:)

      Sil
  4. Bende özeniyorum ama hiç ama hiç denemedim. Birini bile... :)
    Nasılım ama.. :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest, bi deneyin bakalım? Sonra neden denemedim ki demeyin? Daha fena:)

      Sil
  5. başarılar :)
    bence bu iş olur, sanatsever ruhunuz da gizli bi cevher var ama bakalım ne zaman açığa çıkacak, bekliyoruz berabercek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İstanbul Aşığı... Ruhumda gizli bir cevher var mı, olan cevher bi işe yarayacak mi bilmiyorum:)
      Du bakalım:))

      Sil