11 Kasım 2013 Pazartesi

Yooo! Nasıl Görmedim Ben Bu İlanı!..


Dinleyin arkadaşlar.. 
Seyfettin Efendi var ya... 
Hani Devrim Kunter'in yazıp  çizdiği,  kendi imkanlarıyla kitaplaştırdığı, kitapevlerinde yeni satışa çıkan  Seyfettin Efendi Yeditepe Canavarı adlı çizgi romanı var ya... 
 

Memleketimin çizerlerinden Devrim Kunter!
Memleketimin yeni çizgi roman  kahramanı Seyfettin Efendi!
Bizden biri...
Üstelik polisiye olayları zekasıyla çözen müthiş bir dedektif! 
Ve yabancı çizgi romanlar kalitesinde bir yerli çizgi roman! 


O kadar uzun zamandır bekliyordum ki anlatamam...
Güya yakınen takipbindeydim...
"Devrim Kunter, ilk macerayı özenle hazırlıyor...
Devrim  Kunter'in kitabı Seyfettin Efendi Olağanüstü Maceraları  çıkıyor...
Seyfettin Efendi Yeditepe Canavarı çıktı..."
Tamam ama...
Ben...
Ben...
Seyfettin Efendi'nin ilk macerasını imza gününde satın alıp, Devrim Kunter'e imzalatmaya niyetlenmiştim. 
Geçmiş gördün mü?
İmza günü, geçtiğimiz cumartesi günüymüş!
Yıkıldım!
Eee! Ne olacak şimdi?
İlk basım kitaplar tükenmiştir.
Ne fena!
Yandım!

4 yorum:

  1. Belki de tükenmemiştir. Ben de merak ettim, şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl kaçırdım Rabia?
      Oluyor bazan böyle vaziyetler işte. Du bakalım...

      Sil
  2. Offf, grafik çizikleri bir harikaymış. Bayıldım. Hele konuda polisiye olunca bittim sanırım.
    İmza günü öyle yada böyle geçip gitti ama tükenmeme ihtimaline karşı bir araştırma yapmakta yarar var.
    Kimbilir belki şanslı günümüzdeyizdir. Sizin sayenizde ben de çok meraklandım doğrusu...
    Bu arada yolunuz düşerse bana da beklerim.
    Kucak dolusu sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz ne diyorsunuz Brai, çizimler olağanüstü! Bizim memleketten dünya ayarında çizgi roman çıkmaz diyenlere inat yapmış bu kitabı sanki Devrim Kunter.

      Gelirim tabii. Sevgiler benden:)

      Sil