20 Mayıs 2011 Cuma

Bazan Böyle Oynayalım Mı, Ne Dersin?


Bazan hiç tanımadığın birine, sırf ona benziyor diye, usulca sokulup "merhaba" der misin?

Bazan akdenizli olduğunu ve yelkenlerinde rüzgar kokusu taşıdığını düşünür müsün?

Bazan taze ekmek, eski kitap, yeni kesilmiş çim, yumuşacık kar kokusu delirtebilir mi seni?

Bazan uzak diyarlara ait efsunlu ve tekinsiz bir hikaye anlatabilir misin?


Bazan  kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı  diye düşünür müsün?

Bazan "ben buyum!" der misin?

Bazan uzun sahiller boyunca, sessiz, usulca yürür müsün?

Bazan unutmanın yalan bir kelime olduğunu düşünür müsün?

Bazan kimsenin ruhu duymadan, gepgece denize girer misin? Dolunay şavkıyorken hemde...


Bazan yüzünü ıslatmadan ağlayabilir misin?

Bazan işsiz kalan birini, "bu hayatı kurabildiğine göre, başka bir hayatı da kurabilirsin" diye teselli eder misin?

Bazan tek başına geldik bu dünyaya, tek başına gideceğiz diye düşünür müsün?

Bazan kendini kaybetmekle, aklını kaybetmek arasında incecik bir çizgi olduğunu kabul eder misin?

Bazan ümit dolu bir haber bekler misin?


Bazan "boşvermişim dünyaya!" der misin?

Bazan tepedeki çimenlikte, yalınayak dolaşarak, yemyeşille masmavinin ortasında uzanarak, hayaller kurarak, rüzgara savurarak, birden bire herşeyden vazgeçer misin?

Bazan bir buluta tutunup, bir kuşun kanadına takılmak, vazgeçmek birdenbire, herşeyden vazgeçmek ister misin?

Bazan şimdi olduğu gibi, şarkı sözleri ve metin cümleleriyle oynayalım mı böyle, ne dersin?

Bazan..........

9 yorum:

  1. Bazen böyle şeyler yapalım derim ben ;)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle oynayalım :)

    YanıtlaSil
  3. Bazen pencereden hüzünle bakan hiç tanımadığın bir kıza minibüsle geçerken el sallarmısın?? Yaaa...!!!! :)) (senin gibi)

    Bazen arkadaşının düşünüp taşınıp sana özenerek aldığı bir hediyeye teşekkür etmeyi unuturmusun.
    Yaaa...!!!! :(( (benim gibi)

    YanıtlaSil
  4. Bazen, düşünmeyi bırakıp işte hayat sensiz de yaşanıyor der misin?

    Bazen, gelirse tekrar yanına, bir yangının külünü yeniden yakma git diye düşünür müsün?

    Oynayalım tabi...

    YanıtlaSil
  5. amélie'i elif şafak'ın bit palas'ına benzetirim hep. başlangıç kısmı özellikle. ayrı bir yaşama tutkusunu verir insana her özel film gibi.

    daima keyifli izlemeler olsun...

    YanıtlaSil
  6. Bir keresinde hiç tanımadığım birine sırf bana benziyor diye usulca sokulup merhaba dedim. Korkudan olduğu yerde sıçrayıverdi. O gün bugündür nerede beni görse Şener Şen misali topuklar bir tarafına vura vura kaçıyor :) Valla...

    Arada sırada oynayalım böyle :) Keyifli oluyor bir fincan kahve eşliğinde bu tarz sohbetlerinizi dinlemek.

    YanıtlaSil
  7. ah be hayal kahvem. dünkü ve bugünkü duygularım üstüne nasıl da eşleşen bir yazı yazmışsın.hem de en sevdiğim filmden karelerle.

    ağlattın beni yine.

    evet ben bugünlerde o bazenleri sık yaşar oldum.

    YanıtlaSil
  8. Bazen değil ki çoğunlukla yaparım bunları ben...

    bu bir oyunsa ben bunu hep oynuyorum zaten..:))

    çok hoş bir yazıydı..:)) gülümseten..:))

    YanıtlaSil