11 Mayıs 2011 Çarşamba

Travis Louie Benim Ruh İkizim Mi?


Bu fotoğrafları ilk gördüğümde çarpıldım diyebilirim. Gözlerime inanamadım. Evet, evet... Gözlerime inanamadım da şaşırdım kaldım. Yoo... Sadece şaşırmakla kalsam neyse ayrıca hayretler içinde kaldım iyi mi? Hayretler içinde kalınca, bu sefer gözlerimi öyle bir açmışım ki gözbebeklerim yerlerinden fırlayacak sandım... Hatta kalakaldım.. Ve donakaldım tabii ki. Sonra iyice karıştım! Niye mi? Çünkü bu fotoğraflar Travis Louie'nin çizdiği tiplemelerdi. İyi ama... Olamaz! Bak bir şey itiraf edeceğim.. Bunlar var ya esas benim rüyalarımın tipleri! Olamaz ya! Tamam... Elimden gelmiyor. Tanrı benden esirgemiş ne yazık ki çizim yeteneğini. Ama çizgilerin büyüsüne kapılıp rüya gören ya da hayal kuran bir ruhla cezal.... Yok ben cezalandırmış diyemeyeceğim... Bence ödüllendirmiş beni. Evet... Evet... Çok şükür Tanrı beni çizgilerin büyüsüne kapılıp hayal kurmakla ödüllendirmiş. Hayal kurup rüya görmek kötü bir şey değil ki. İyi de Travis Louie ile aynı rüyaları nasıl görebiliriz peki? Ben becerip çizemedim, o yetenekli biri olunca benden önce çizdi demek ki! Ne diyeceğimi bilemiyorum! Yoksa Travis Louie benim ruh ikizim mi?

4 yorum:

  1. Çok isterdim özellikle kitap kahramanlarını kendi kafama göre çizebilmeyi. O sahne içinde o haliyle ! :/

    YanıtlaSil
  2. Aşıkgillerin Dilağra11 Mayıs 2011 15:59

    Kiminin kafası aydınlık..kimininki karanlık.
    Kimi beyin çiçekler içinde
    Kiminin tilkiler dolaşır içinde.
    kiminin beynini seytan doldurmuş
    kimi beyin boş süspüs içinde.
    kimi yazıya döker hayallerini
    herkes okur seve seve..
    Kiminin fırça boya elinde.
    Ya Rab..ne yap ne et.
    bana da yap bir kıyak..
    Bunca yetenek içinde.

    YanıtlaSil
  3. çok keyifliler gerçekten :) bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. @ ben de çizim yeteneğim olsun çok isterdim dalgaizleri.. neyse ki çizgileri sevme yeteneğiniz var:) buna da şükür:))

    @ aşıkgillerin dilağra.. ne hoş bir şiir olmuş.. yüreğinize sağlık:)

    @ ceren ben de bayılıyorum travis louie çizimlerine:)

    YanıtlaSil