14 Mayıs 2011 Cumartesi

Ben Şehrimi Çok Seviyorum.



Genelde canıtez, aceleci ve sabırsız  biriyim. Ayrıca hevesler konusunda fazlaca iştahlı ve meraklı bir bünyem olduğu söyleyebilirim. Duygularımı ve akabinde tabiyatıyla davranışlarımı abarttığım konusunda şöhret sahibi olduğumu da açıkca itiraf edebilirim. Ama sana bir şey söyleyeyim mi ölümlü olduğumuz bilincine vardığımdan beri hüzün içsesim olmuştur benim.  Hayat bana  karamizah gibi gelir. Doğru.  Her işimi aceleye getirebilirim. Sabırsız hâllerim çoktur. Ama şu ölümlü dünyada bana mutluluk verecek hiçbir şeyi geçiştirmek istemem. Asla aceleye getirmem. Sevdiğim hiç bir şeyi hızla tüketmeyi sevmem. Niye yazıyorum bunları biliyor musun? Bugün 3. Kocaeli Kitap Fuarı başladı. Cumartesi etkinlikleri işte burada yazıyor. Onlarca konferanslar, paneller, söyleşiler, imza programları var. Şimdi sen benim o konferans senin bu panel benim, o söyleşi senin  bu imza programı benim aceleyle koşuşturacağımı sanıyorsun  öyle değil mi? Yanılıyorsun. Bugün önce Ahmet Ümit'in söyleşisine gireceğim. Sonrasında  saati denk gelirse İsmet Özel'i dinleyeceğim. O kadar.  Kitap satın almam bugün. Sadece kitapların arasında usul usul dolanmak istiyorum. Önümde daha yedi gün var. Hiç acele etmeye niyetim yok.  Ben şehrimi çok seviyorum. Kitap okumayı da kitabı bir nesne olarak seyretmeyi de çok seviyorum. Keyif benim değil mi? Şehrimde yılda bir kez olan kitap fuarının keyfini hiç aceleye getirmeden, bıkmadan usanmadan sonuna kadar süreceğim. Şimdi hazırlanmalıyım. Az sonra buram buram kitap kokusunu içime doya doya çekeceğim. Bana bu mutluluğu yaşatan Kocaeli Büyükşehir Belediyesi yetkililerine çok teşekkür ederim.

5 yorum:

  1. bende işlerimden fırsat bulursam orda bulunmak istiyorum.herkesinde bu fuara iştirak etmesini dilerim. Şehrimizin güzelliklerinden faydalanmayı bilene.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bloguma hoşgeldiniz. Sevdiğiniz şeylerin tadını çıkartmak gibisi var mı? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ne keyif ama kıskandım ...

    YanıtlaSil
  4. Orda olmak isterdim,ben bir kere gittim kitap fuarına,tadı damağımda kaldı,bizim ekipte sıkıydı hani..birimizi ikna ediyoruz dönüş için bi bakmışız diğeri kayıp..başka bir stand da...toplanıpta çıkamamıştık:)
    bizim içinde nefesleyin;buram buram kitap kokusunu..sefanız olsun...

    YanıtlaSil
  5. Kocaeli Kitap Fuarı yazıma ilgi göstermişsiniz. Çok teşekkür ederim:) Kitap seven memleketim insanlarını bilmek ne hoş bir duygu anlatamam...
    Müthiş bir his!!!

    YanıtlaSil