22 Mart 2009 Pazar

Eskiiii Şarkılarrr



Bu gece Zurich Sigorta'nın acenteleri için düzenledigi gala gecesinde, İstanbu Gelişim Orkestrası vardı. Garo Mafyan, Attila Özdemiroğlu, Uğur Başar, Asım Ekren ve Neco... Bu eski kurtlar üç saat olağanüstü performans sergilediler. Hep eski şarkıları söylediler. Beatles-Yesterday, Tom Jones-Dalilah, Oscar Harris-Alta Gracia, Demis Roussos- Paloma Blanca, Frank Sinatra-Stranger in the night, My Way daha neler neler... Bunlar kesmedi beni odaya gelince uygun bir yol izleyip youtube girdim. Önce ....



Cat Stevens'ın My Lady D' d'arbanville şarkısı aklıma geldi. Hemen onu buldum ve dinledim. Bu da kesmedi... Hep eskilere gittim ve kimi mi dinledim?



Adamo'nun Tomba La Neige şarkısını dinlemek istedim. Hani aynı müziğe "Her yerde kar var, Kalbim senin bu gece " diye şarkı sözü yazılmış ve Ajda Pekkan söylerdi. Ozamanlardan bugüne severek söylediğimiz şarkının Fransızcasını Adamo'dan dinlerdik. Bu gece de dinlemek istedim ve dinledim... Böylece çoook eskilere gittim. Nerelere mi? Anlatacağım. Ama şimdi çok uykum geldiiii... Sonraaaa.... Amaaa....Son olarak ... Son olarak bir de şeeeyy dinlemeliyim....Ne mi?

Müsadenizle bir de Bob Marley dinlemeliyim... Önce No Women No Cry dinledim.... Evet işte böyle... Ardından da Could you be loveeeeed! ... Owww! Uykum kaçtı bu müzikle... Sabah uçağım var... Nasıl uyuyacağım şimdi? Peki başa romatiklere döneyim bari dedim... Döndüm geriye... Çoook gerilere! Nereye mi? Bakın anlatacağımmmmm!!!! Şöyleeee.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder