29 Ekim 2012 Pazartesi

Zagor Ve Mahur Beste


Şenlik dağıldı bir acı yel kaldı bahçede yalnız
O mahur beste çalar müjganla ben ağlaşırız.
Gitti dostlar şölen bitti ne eski heyecan ne hız
Yalnız kederli yalnızlığımızda sıralı sırasız
O mahur beste çağlar müjganla ben ağlaşırız.





 Bir yangın ormanından püskürmüş genç fidanlardı.
Güneşten ışık yontarlardı sert adamlardı.
Hoyrattı gülüşleri aydınlığı çalkalardı.
Gittiler akşam olmadan ortalık karardı.




 Bitmez sazların özlemi daha sonra daha sonra
Sonranın bilinmezliği bir boyut katar ki onlara
Simsiyah bir teselli olur belki kalanlara
Geceler uzar hazırlık sonbahara.

Attila İlhan



2 yorum:

  1. Aylardan kasımdı üşüyorduk.

    Ağacın biri bulvarda ölüyordu.

    Sisler boğazıma sarılmışlardı.

    Dağlarda ateş yanmıyordu.

    Artık kalbimi susturamıyorum.

    Sokak lambaları öksürüyordu.

    Sen rüyasını göreceksin!

    İstanbul sanki ağlıyordu.

    Ağlamayacaksın..Ağlamayacaksın..

    Atilla İLHAN....(ortaya karışık)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Casswa, Attila İlhan'ın en sevdiğim şiirlerinden biridir Sisler Bulvarı. Durun aynı şiirden ben de bir şeyler karalayayım:

      "eğer sisler bulvarı olmasa
      eğer bu şehirde bu bulvar olmasa
      sabah ezanında yağmur yağmasa
      şüphesiz bir delilik yapardım"

      Sil