25 Eylül 2011 Pazar

Bazan Oynayalım Mı Senle Böyle Ne Dersin?


Bazan.. “Uzaktan bakıyordum.. Köprünün tam üstünde.. Tüm şehrin sessizliğine.. Geçip giden geçmişe” der misin?

Bazan.. “Hepimiz en az bir kere çok eğleniyorum taklidi yapmadık mı? Her şeye dışardan bakıp içerdeymişiz gibi kahkaha atmadık mı?” der misin?

Bazan.. “Günahsız hayat var mı? Hatasız biri var mı?” der misin?

Bazan..  “Bazen sonsuz huzur.. Bazen lanet olası bu.. Yalnızlık.” der misin?

Bazan..  “Sen yorgun gemilerin sığındığı liman.. Ben dibe vurmuş ölüm gibi vazgeçmek” der misin?



Bazan.. “Binlerce sözcük var içimde. Çıkmak için hepsi sırada. Hangi birine öncelik versem bilmem?” der misin?

Bazan.. “Çok eğleniyorsunuz. Gülüyorsunuz da. Bana hiç komik gelmiyor. Bir de üstüne siz güldükçe. Benim ağlayasım geliyor.” der misin?

Bazan.. “Öyle bir öfke var ki içimde sana karşı, sussam belki daha iyi olur,” der misin?

Bazan.. “İncindim, incitildim derinden.. Terk ettim kendimi.” der misin?

Bazan.. “Bir sırrım var açıklamam ölene kadar.. Dudaklarımda nöbetçi askerler.. Geçit vermez sözlerime.” der misin?


Bazan.. Biz sert toprak tutmayız. Bizi astığın duvarda durmayız.” der misin?
 
Bazan..Bir uyandım baktım ki gece olmuş. Ve bütün yıldızlar gözlerime doluşmuş. Anladım ki üzülmek için çok geç.” der misin?

Bazan.. “Bizi boşa koysan dolmayız. Bizi doldursan bile taşmayız. Malesef biz böyle gördük. Eskilerden kalan miras bu bize.” der misin?

Bazan..O kadar zaman kendine eziyet çektirip.. Sonra anlıyorsun her şey normal” der misin?

Bazan.. “Her şey normal.. Hepsi normal bu hayatta.. Anladım.” der misin?






NOT:  Yukarıdaki dizelerin tümü Melis Danişmend'in  şarkı sözleridir.  Bazan, şarkı sözleriyle böyle  oynayalım mı, ne dersin?


3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş :) devam derim.
    Gözlerinden öperim :)

    YanıtlaSil
  2. Sağol Dilek. Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Ne bazanı, ne bazanı.. Hiç susmuyor ki o sorular..

    YanıtlaSil