7 Ekim 2010 Perşembe

Arkadaşım Gülçin'in Oyuncakçı Bloğu - Gülizar'ın Oyuncakları


Oyuncak sevmenin yaşı olur mu sence? Bana sorarsan, olmaz... Bir insan oyunu, oyuncağı seven biriyse her yaşta sevecektir. Buyur işte gene ben. Oyunu da oyuncağı da hep sevdim. Kaç yaşıma geldim,  halen oyuncak almayı seviyorum. Oyun oynamayı mı? Benim zaten hayatım oyun... Hele sevdiğim arkadaşlarımdan biri, şahane oyuncaklar dikip satıyorsa, ben o oyuncakları almadan durabilir miyim? Mümkün değil duramam. Arkadaşımın adı Gülçin. Önceleri Gülçin'e yalvarırdım, "yaptığın oyuncakları  gösterir misin, ne olur?" derdim. Gösterirdi. Hevesle bakardım. Bayılırdım her birine... Yaptığı işi seven insanlara büyük hürmet duyarım. Gülçin o kadar severek yapar ki her bir oyuncağı anlatamam sana... Sadece dikmekle kalmaz, oyuncakların içine sevgisini  katar. Sevgi bulaşan bir enerji değil midir? Kesinlikle bulaşır. Eee.. Sevgiyle hazırlanmış bir oyuncakla oynayan çocuk ne olur peki? Şahane bir insan olur. Neyse...  Sonunda Gülçin sanırım benden bıktı.. Önce diktiği oyuncakların fotoğraflarını çekip elektronik mektupla göndermeye başladı. Aaa! Madem fotoğrafları hazırdı. Peki neden Gülçin'in bir  bloğu olmasındı? Nanananom... Gülçin'in oyuncaklarının fotoğraflarının yer aldığı ve öyklerini yazdığı "Gülizarın Oyuncakları" diye, bloğu var şimdi. Lütfen ziyaret eder misin Gülçin'in bloğunu? Hayal Kahvem'in sağ tarafındaki  "sevdiğim bloglar" arasında lingini bulabilirsin ve beğendiğin oyuncağın siparişini verebilirsin. Şu oyuncakların güzelliğine bakar mısın? Ellerine sağlık Gülçincim... Gene şahane oyuncaklar yapmışsın.




2 yorum:

  1. Merhaba Vidancım,eline diline sağlık....Dostluğun sanal devamı bu olsa gerek.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Selam Gülçin
    Hayal Kahvem'de oyuncaklarını ve seni misafir etmekten mutluluk duydum canım. Dostluklar baki:)
    Başarıların daim olsun.

    YanıtlaSil