5 Ekim 2010 Salı

Hayallerimden Biri ve Günün Özeti

  
Bugün üzerine afiyet ofiste o kadar işim vardı ki anlatamam. Sabahtan akşama kadar çalış babam çalış.. Canım çıktı inan ki.  Bir ara dayadım elimi çeneme.. Daldım gene hayallere... Aklıma ne geldi biliyor musun? Dedim ki "Şimdi keşke Darkwood Ormanı'nda olsam. Zagor gibi daldan dala uçsam." "Hoppala! Bir bu eksikti!" deme e mi  gene? Of! Ne var? Düşünsene... Darkwood Ormanı'ndaymışım. Ağaca tırmanmışım. Sağlam bir sarmaşığa sıkıca tutunup...  Hoppaaa... Hızla kendimi boşluğa bırakıyormuşum. Hızım azalmaya başlayınca başka bir sarmaşık yakalıyormuşum.  Ve bu böyle sürüp gidiyormuş. Bir ağaçtan diğerine sarmaşıklar eşliğinde uçmak şahane olmaz mı? Yapabilir miyim acaba? Hımm.. Denemeliyim ben bunu mutlaka... Hem de sarmaşıklı bir orman bulduğum ilk anda...


Eve bu düşüncelerle geldim. Canım sıkkındı tabii.. Bir hayalim vardı... Sarmaşıklara tutuna tutuna bir ağaçtan  diğerine uçmak.. Hayallerimden birini daha gerçekleştirememiştim.  Üstelik köyde yaşıyordum güya... Ağaç ara ki bulasın... Her yer beton... Her yer apartman.. Of, ne fena ya! Bu akşam söylemesi ayıp,  hamsileri attım fırına... Yanında kocaman bir kap  mevsim salatası yaptım... Bir şey soracağım... Sen hiç mısır ekmeği ile hamsi yedin mi hayatında? Denemediysen denemelisin mutlaka... O kadar yakışıyorlar ki hamsi ile mısır ekmeği yanyana... Aynı memleketliler ya. Karadenizliler yani... Çalışan kadın olunca kimi zaman akşamdan yemekleri hazır etmem gerekiyor. Hele zeytinyağlı yemekleri,  pişirdiğim  gün yemeği  ve yedirmeyi hiç sevmem. Nefaseti  yerinde, lezzeti fevkaladenin fevkinde  bir zeytinyağlı yemek için bir gece geçmeli üzerinden. O nedenle, madem sarmaşıklarla ağaçtan ağaca uçamadım, ne ilgisi var deme boşu boşuna, işte o uçma hevesiyle fırında  zeytinyağlı kırmızı biber dolması yaptım. Of! Müthiş oldu valla... Çok da kolay yapması inan bana... Ne olacak ki... Önce ağaca tırmanacaksın. Sonra sağlam bir sarmaşığa tutunup... Hoppaaaaa.. Yani... Şeyy... Bir dakika... Ben  zeytinyağlı kırmızı biber dolması  tarifi yazmayacak mıydım? Ne işim var benim gene Darkwood Ormanı'nda... Hoppalaaa!

NOT: Zagor kareleri Zagor'un Sözü Bu! Bloğundan alınmıştır. Yemek fotoğrafı ise tarafımdan çekilmiştir:)

2 yorum:

  1. Çiko görseydi, eminim tabağıyla birlikte hüpletirdi bunu :))

    YanıtlaSil
  2. E hani dolma tarifi.Ben dolmayı fırında pişirmeyi bilmiyorum.Aşkolsun....Unutmadan ben, gülizarın oyuncakları,Gülçin...

    YanıtlaSil