20 Nisan 2012 Cuma

Eğer Bir Tavşan Deliğine Düşersem, Hatırlamalıyım...



Günlerden cuma. Aylardan nisan'dı. Sabahtı. Heyecanlıydım. Bugün önemli görüşmelerim vardı. Rakiplerim sadece acenteler değil, devasa bankalardı. Yüreğime tuhaf bir korku çöreklenmişti. Günlerdir hazırladığım  teklifleri hatırladım. Emeklerim bir anda heba olabilirdi. Koskoca bankalar bir lokmada beni yutabilirdi. Kafam karıştı. Korktum ben. Sokak kapısının önünde ona rastladım. Minik bir kediydi. Kedi bana güldü. "Korkma" dedi. Sonra ansızın yok oldu gitti. Olduğum yerde kalakaldım. Aklıma Alis geldi. İçimden tekrarladım:

1- Seni ufaltabilecek iksir var.
2- Büyümeni sağlayacak bir kek var.
3- Bazı hayvanlar konuşabilir.
4- Kediler yok olabilir.
5- Harikalar diyarı gerçektir.
6- Canavarlar yok edilebilir.

Hımm. Yedinciyi hatırlayamadım. Başımı yukarıya kaldırdım. Gökyüzündeki bembeyaz bulutlara baktım. Yüreğim  güvenli bir sevinçle pırpırlandı. Korkum uçtu gitti. İlkin yazar Lewis Carroll'a, ardından yönetmen Tim Burton'a bir selam çaktım.  Emin adımlarla hayata daldım.


 -  Sence ben delirdim mi?
 -  Hayır, sadece keçileri kaçırdın. Ama sana iyi bir haberim var. Bütün iyi insanlar böyledir.

      (Alice Harikalar Diyarı'ndan)     
17.10.2011

8 yorum:

  1. Bol şans, umarım başarılı olursun.

    YanıtlaSil
  2. Harikalar diyarı kesinlikle gerçektirr

    YanıtlaSil
  3. Harika bir yazıydı. Emeğine sağlık.
    Umarım görüşmen iyi geçmiştir.

    YanıtlaSil
  4. Selam Vladimir... Ben tavşan deliğine çok düşen biriyim:) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Selam Bozbek, Harikalar Diyarı geçek olmaz mı hiç...
    Ben kaç kere geçtim:)))

    YanıtlaSil
  6. Selam Lila, beğenmenize sevindim. Sağolun:)

    YanıtlaSil
  7. Değerli blog yöneticisi sitenizdeki yazılar çok dikkat çekici olduğundan Böcek ilaçlama şirketleri olarak sitenizi uzun süredir takip ediyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Ama diyeyim Servis, sakın tavşan deliklerini de ilaçlamayın:) Sanıyorum sizin tüm departmanlarınız Hayal Kahvem'in yazılarının yakinen takipçisi! Ne hoş:)))

    Acaba hangi servis:))

    YanıtlaSil