1 Nisan 2012 Pazar

Serseri Aşıklar Ve Yalnızlık Ömür Boyu


Senle beraber olsak da sevgilim
Ayrılsakta, ölsek de bu yolda



 
Ömür boyu bağlansak da
Sevinsekte üzülsek de



Yalnızlık ömür boyu




Senle beraber olsakta sevgilim
Hiç görmesek birbirimizi, özlesek




Hep yalnızlık yavrum
Yalnızlık ömür boyu


 

Birden sen gelsen aklıma
Seni unutsam bazı bazı


Meraklansam gizlice,
Delice kıskansam seni


 

Hep yalnızlık var sonunda
Yalnızlık ömür boyu,

 


Hep yalnızlık var sonunda
Yalnızlık ömür boyu...






12 yorum:

  1. cok guzel bir parca, kareler nefis...
    postu cok sevdim:)
    mutlu pazarlar <3

    YanıtlaSil
  2. Küçük Şeyler, bu filmi de, bu şarkıyı da çok severim:)Sanki yakıştılar birbirlerine:))

    YanıtlaSil
  3. şarkı çok harika... :) bende severim gerçekten çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. çok hoş bir eşleştirme olmuş. bu filme bayılırım, jean seberg'e, paris kaldırımlarındaki yürüyüşüne de öyle.

    görünce mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  5. Dün bu şarkının bir cümlesini Twitterda paylaşmıştım.Şimdi de burada ve muhteşem görüntülerle görünce çok mutlu oldum.
    Çok severim bu şarkıyı ama çoookkk:))
    Tşkkrlr...

    YanıtlaSil
  6. Alkım, nasıl Serseri Aşıklar'ı seyredesim var anlatamam:) Dayanamayıp seyredeceğim galiba...

    YanıtlaSil
  7. Of, ben de çok severim bu şarkıyı Duygu:) Sabahtan beri onlarca kez dinledim.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Gözdece:) Yakıştı galiba filmin kareleriyle şarkı sözleri...

    YanıtlaSil
  9. Bu şarkıyı çok severim zaten,filmden karelerle harika olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim handan. Beğenmenize sevindim:))

    YanıtlaSil
  11. Amanın ! En sevdiğim filmlerden biriyle en sevdiğim şarkılardan birini kolaj yapmışsınız. Elinize sağlık, çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok yakıştı bu filmle bu şarkı değil mi? Ben de çok sevdim:))

      Sil