19 Ocak 2010 Salı

En Büyük Korku

Tamam... Sinemayı severim. Tamam... Aksiyon filmlerini de severim. Benim batasıca bir huyum vardır. Seyrettiğim her filmi sevmek isterim. Morgan Freeman ve Ben Affleck var diye bu filmi seyrettim. Ne yalan söyleyeyim sevmedim! "Denk gelirseniz, seyretmeyin!"derim. Hoppala! Bu cümleyi ben mi söyledim? Huyum mu değişti, ne? Eskiden beğenmesem bile söylemezdim. Emeğe saygısızlık derdim. Galiba değiştim! Ben şimdi bu yazıyı neden yazdım? Galiba huysuzlaştım! Sakın seyretmeyin! Sakın! Oh ya! Nedense rahatladım:)

3 yorum:

  1. Ayy vildancığım .. geçen gün ben de öyle olmuştum. Sonra cok pişmanlar oldum ama bu hallerime. Şeker düşünce oluyormuş. Sanırım sen de telaşından sinemaya aç girdin. Aç aç seyrederken tahammül ve hoşgörü sınırın düştü.
    ve filmi öyle yorumladın.
    Gel yarın buluşalım..bir yerde yemeğimizi yiyip, tatlımızı paylaşıp, kahvemizi de içtikten sonra (bunları ısmarlaması benden olsun ama) aynı filme gidelim :)
    Ne dersin?

    YanıtlaSil
  2. Yok Dilek, sinemada seyretmedim. Eski bir film bu. Evde seyrettim. Aç değildim. Bilakis şahane elmalı turta yapmıştım Cihan'a diye. Filmi seyrederken, yarısını ben götürdüm diyebilirim:) Galiba geçimsizim bu günlerde... Az mıyım? Çok muyum? Var mıyım yok muyum? Ben neyim? Masal mıyım gerçek miyim? Ben kimim?
    Yaa.. Bir dakika bu Candan Erçetin'in şarkı sözleri değil miydi? Hatta Gölsesizler filminin müziği... Hoppala... Nerden düştü gene hafızamaın en kuytu köşelerinden , klavyemin ucuna:)) Bebek, ne film var söyle bakalım bana... Madem yemek ısmarlayacaksın, hemen gelirim koşa koşa:))

    YanıtlaSil
  3. Morgan'daki o gözlükler ne yahu? Hiç yakışmamış. :D

    YanıtlaSil