10 Ocak 2010 Pazar

Huyum Kurusun Cimriyim, Geri İsterim!

Nasıl yani? Diyelim ki, ben birine söz verdim. Sonra verdiğim sözü geri isteyemez miyim? Söz aramızda, huyum kurusun, biraz cimri biriyim. Hani ben bir söz verdiysem, ne bileyim sözü emaneten vermiş olabilirim. Allahım! Yoksa verdiğim söz ebediyen gidiyor mu elimden?Artık o sözün bende kullanım hakkı kalmıyor mu yoksa? Eyvah! Kullanamıyor muyum artık o sözü bir daha? Yapmayın!.. Bilmiyordum ki vallaha. Şimdi öğrendim. Verilen söz geri alınmaz mı? Kim demiş? Söz verme, verirsen geri dönme mi? Niye ki? Birisi benden söz isterse veririm. Ama sonra kesinlikle geri vermesini isterim. Sözümü ağzıma tıkamayın da bir yol beni dinleyin. Sözüm meclisten dışarı ama, siz beni çıldırtmak için söz birliği mi yaptınız yoksa? Söylediğiniz sözü bilin öyle söyleyin lütfen! Açık açık söyleyin, niçin dönemiyor muşum sözümden? Sözü ağzınızdan dirhemle çıkarmayın rica ederim? Yooo! Ben sözümü ayağa mayağa düşürmedim ki! Basbayağı birine söz verdim. Verdim ama verilen sözün geri alınmayacağını kimse söylemedi ki bana! Cimriyim diyorum arkadaşlar! Huyum kurusun cimriyim. Bana ne? Verdiğim sözü geri isterim! İS TE RİİİM!!!

2 yorum:

  1. Buna sözünden caymak denmezmi..Sözüm söz denmezmi..söz agızdan bir kere çıkmazmı. Acun ıssız kalmaz mı..emdü yürek bürkülmezmi..
    insan sözünün eri olmaz mı. Söz verdinse sözünden dönme. Söz vermek kolay tutmak güç zaten. Söz var ara bozar söz var ara düzer..o yüzden söz yaş deriye benzer.. nereye çekersen oraya gider .
    söz gümüşse.. sukut altındır. oysa söylemezsem içime dert olur. Aama söz büyüğün su küçüğün derler. Zaten söyleme dostuna söyler dostuna.
    insanın çektiği sözü belası

    YanıtlaSil
  2. Alper özür dilerim. Cimriyim diye söyledim.
    Verdiğim söz ü geri isterim:)

    YanıtlaSil