13 Aralık 2010 Pazartesi

müzik 2. deneme:)


Muzicons.com

15 yorum:

  1. HayalKahvem, bir öncekinde kendiliğinden şarkı adı ve şarkıcı yazıyordu ama burda senin eklemen gerek.. hoş böyle bir zorunlulukta yok. Sadece bu detayı da bil istedim.. renkleri ve ikon değiştirmeyi denedin değil mi bunda?
    valla sen cidden cin gibi bir öğrencisin.. :)))

    YanıtlaSil
  2. Momentos, tam aklımdan geçeni sormuşsun:) Ben de nasıl yazsam şarkıyı diye düşünüyordum ki yorumun geldi. Artık yazmadan anlaşmaya başladık momentos eyvah yani:)) Nereye yazacağım? Renk değiştirebiliyorum. Aaa, ikoncan da mı değişebiliyor:)) Yaa:)) Nasıl acaba?

    YanıtlaSil
  3. hehehehe valla öyle oldu HayalKahvem.. kalp kalbe karşı..
    şimdi bak mailde yazdıklarımı bir daha gözden geçir, ikon seçenekleri var... şarkıyı da hani search yapıyorsun ve şarkı liste halinde aşağıda çıkıyor ya, işte orda seçtiğin şarkıyı mouse' la yine kopyalayıp yapıştırabilirsin ya da benim yaptığım gibi klavyeden altına yazabilirsin.. hadi dene bakalım :))

    YanıtlaSil
  4. bak renk ve ikon da değişmiş :))) bravooooo

    YanıtlaSil
  5. momentos, ama.. ama.. cem karaca'nın bir şarkısını koyayım istedim:) bu linglerden bulamıyorum.. ne yapacağım hocam:) dedim abartırım diye... eyvah, sabaha kadar müzik mi koyacam yoksa hayal kahvem'e.. yandım:))
    ama şimdi buraya bir gün belki hayattan yakışmaz mı momentos? cem karaca'dan! off! ölürüm şimdi dinlerken..... heyy...

    YanıtlaSil
  6. hımmm, o zaman iki link daha var onları da yazayım sana.. haklısın bazen de türkçe parçalar bulmakta sıkıntı çekiyorum, bir şekilde idare ediyoruz işte.. işin yoksa valla ben kalırım sabaha kadar seninle :))))))
    kahvelerimizi de koyarız yudum yudum müzik içeriz fena mı olur ;))

    YanıtlaSil
  7. momentos, sen var ya beni tam istediğim gibi kucaklayan ve tam istediğim gibi hap misali öğreteten bir arkadaşsın... üstelik kahve seviyorsun.. sabaha kadar da otururum diyorsun.. daha ne olsun... bakın eski arkadaşlarım... papucunuz dama atıldı haberiniz olsun:) artık hayatımda momentos var:))

    YanıtlaSil
  8. :))))))) HayalKahvem valla yapma, tepelicekler beni sonunda senin tayfa o olucak :)

    YanıtlaSil
  9. hımmm momentoss=(((...tosss ,tos =((((...

    YanıtlaSil
  10. vildan hanımmm...30yıl--acı,tatlı--reçelll-mantııı vs....=((((

    YanıtlaSil
  11. Oya.. Oyaaaa... Şey... Reçel demişsin... Bir de mantı... Biliyorum senin gibi güzel yapan yok..
    Ama bak ne diyeceğim.. Sen de tanışsan keşke Momentos'la Oyacım... Gerçekten... Şey.. Hepinizi çok seviyorum aslında... Ama Momentos var ya... Yok anlatılacak gibi değil... Tanışman lazım illa:) Canımsın Oyacım... Canım:))

    YanıtlaSil
  12. Oya Hanım valla doğru söylüyor, canısınız siz onun :)) ben dış kapı mandalı gibi birşeyim zaten, vallahi ehemmiyetim yoktur :)))
    saygılar,

    YanıtlaSil
  13. Tamam.. Bu gece uyku haram bana:)) Yoo, eski yeni arkadaşlarım... Hepinize kalbimde yer var... Biliyorum Oya oymaya kararlı beni ama gene biliyorum... Oya Momentos'la tanışacak illa ki...
    Ve benim papucum dama atılacak... Of! Tanıştırmasam mı ki!! Uykum geldiiii:))
    Seviyorum hepinizii:))

    YanıtlaSil
  14. hım..susuyorum..kuruyorum..biriktiriyorum.!!!

    YanıtlaSil
  15. Tamam.. Dostca oldu cozztca öyle mi:) Hımm! Yaa, ortalarda görünmezsin değil mi? Durumlar böyleyken böyle oldu işte sen görünmeyeli:)))

    YanıtlaSil