2 Aralık 2010 Perşembe

MFÖ Şarkılarıyla - Zagor'un Aşkları

1- ZAGOR ve  YALNIZLIK
 
 
Senle beraber olsak da sevgilim... Hiç görmesek birbirimizi özlesek.
Ömür boyu bağlansak da.
Sevinsek de...


Hep yalnızlık yavrum... Yalnızlık ömür boyu...

 
                                        
             Birden sen gelsen aklıma... Seni unutsam bazı bazı... Meraklansam gizlice... 
Delice kıskansam seni... Hep yalnızlık yavrum... 
Yalnızlık ömür boyu.


2-  ZAGOR ve EVLİLİK
 

Sen ve ben.. Aynı şeyleri düşünürken.. Aynı şeylere üzülüp... Aynı şeylere sevinirken... 

 

 Anlaşamadık gitti.. Sonunda bitti.


 3- ZAGOR ve TESELLİ


Ağlamakla olmaz sevgilim... Değişmek değiştirmek gerek... 
Yanında dostların 
ve sen hala yanlızsın neden? 
Çünkü kimse kimseyi tam bilmez... 
Gözle görünen köy klavuz istemez... Ağlamakla olmaz sevgilim... 
Değişmek değiştirmek gerek..


1- MFÖ - Yalnızlık Ömür Boyu adlı şarkı sözlerinden,
2-  MFÖ - Hava Bozunca adlı şarkı sözlerinden,
3- MFÖ - Ağlamakla Olmaz Sevgilim adlı şarkı sözlerinden,
4- Çizgi Roman Kareleri Zagor'un Sözü Bu! Bloğundan alınmıştır.

14 yorum:

  1. bu sıkıntılı günümde bile beni gülümsettiniz ya zekanıza şapka çıkarıyorum. :)) henüz bir tane edinmiş değilim ama kitapçıda zagor okumaya başladım. :)) henüz ken parker'la tanışmadık.kızılderili sempatizanı olarak yıllaraca texa tommix'e uzak durucam diye zagor'u es geçmişim.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili HK, şahane bir çalışma yapmışsınız :)
    EW'yi görmeyeli epey bir zaman olmuştu.

    Sıtkı Sıyrıl görsün de bu çalışmayı, aklını başına alsın :)

    Selamlar :)

    YanıtlaSil
  3. @ Kara Kitap, beğenmenize, gülümsemenize ve tabii
    çizgi romanları tekrar hatırlamanıza çok sevindim.
    Katkınız için teşekkür ederim.

    @ İnsan olun biraz... Beğenmenize sevindim.

    @ Aman diyim tc.. Sıtkı Sıyrıl hocamdır.
    Lütfen bi şi söylemeyin.

    YanıtlaSil
  4. bayildim yaaa :))) harika :)

    YanıtlaSil
  5. Selam Tipsy, sevdiğinize sevindim:)

    YanıtlaSil
  6. Sorarım Hayal KAVEM SANA! ne hakkın var,acımı özlemimi,yaralarımı defalarca! ACITMANA! ;)))))))

    YanıtlaSil
  7. Ben de bir öyküyü resimlemek isterim.

    Eğer bir maniniz yoksa kahve içmeye beklerim sizi (Bir anne, Bir bebek, Bir de kedicik öyküm sizin tarafınızdan okunmasını bekliyor.)

    YanıtlaSil
  8. @ CWRM, affedersiniz ama ne yaptım ki ben:))
    Hey, hayrola:))

    @ Ellerinize sağlık Profösör, toruna ne güzel hatıralar hazırlıyorsunuz. Devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  9. SEN bir şey yapmadın meleğim !,gençliğimi,klozet tepesinde gizli okunan ZAGOR' um başka kadının kollarında yaaaaaaaaa..;))

    YanıtlaSil
  10. Sevgili CWRM.. Zagor başka kadının kollarında öyle mi? Üzgünüm ama kaç kadın, hem de kaç kadın?

    Şimdi aklıma Metin Üstündağ'ın şiirciklerinden biri geldi:

    hayatında kaç kadın
    oldu kovboy
    fakat sayı ile değil
    söz ile söyle

    yaaa.. böyleyken böyle!

    YanıtlaSil
  11. Biliyor musun bana neler hissettiriyorsun..?*

    SANKİ AYNI SIRALARIN YAŞIT ÖĞRENCİSİYİZ..MAHALLEMİZ AYNI..ARKADAŞLARIMIZ AYNI ..HALA KİTAP DEĞİŞİMLERİ,PASLAŞMALAR..:))

    YanıtlaSil
  12. hey gidi çocuk! lale devri çocuğuyum ben, zamanım çoktan geçti... aşk şarabından en son bilmem hangi şanslı içti? mümkün değil olamaz.. aramızda yıllar var:)))

    YanıtlaSil