13 Aralık 2010 Pazartesi

müzik son deneme:)

5 yorum:

  1. ah Cat gençlik aşkım,yumuşak sesli ruhumu okşayan sesine bir kez daha sayende buluştum..;)

    YanıtlaSil
  2. CWRM, sizi hep 20 li yaşarda biri gibi hissediyorum. Gençlik aşkım Cat demişsiniz ya şaşırıyorum:))

    YanıtlaSil
  3. NE İNCESİN sen HAYAL KAHVEM teşekkürler.Bu gün bloger olarak ilk yaramı aldım.SİZLERİN isteği üzerine blog yazmaya başlamıştım biliyorsun.ŞU an iki gözümden yaşlar iniyor,klavyenin tuşlarını göremiyorum.Blog arkadaşlarımdan birini kaybettim üzüntüm bu yüzden..:( Ben gerçek yaşamımda insanlarla iletişimi çok seven,sevdiklerime sahip çıkıp,dediklerimin ardında duran oldukça düz ve net olmaya çalışan biriyim.
    Ama tahmin edersinki bu blog yazarlığı başka bir şeymiş.
    İLK GÜNLER DE kimliğim hakkında daha flu bilgiler içeren
    yazılarım arkadaşlarım çoğaldığında gerçek kimliğimin renklerini daha belirgin hale getirmeye başladım.
    Ama bu gün çok ama çok üzüldüm
    NEYSE GÖZLERİM DOLUYOR YAZAMIYORUM BAŞKA BİR ZAMAN DEVAM EDERİM..

    YanıtlaSil
  4. Crazywomanrosemary, ne diyorsunuz siz? Kime ne oldu? Merak ettirmeyin beni.. Yazar mısınız lütfen.

    YanıtlaSil
  5. CWRM cidden ne oldu?! Tamam gözyaşları da bize aittir ama biz sizi hep gülen yüz ve sıcak biri olarak hatırlıyoruz, o yüzden merakımızı bağışlayın... Ayrıca sanal dünyanın yanlış anlamalara çok müsait olduğunu, bunun için kendinizi üzmenin (biliyorum şu an imkansız ama) gereği olmadığını söylememe izin verin.. Su yolunu bulur, üzülmeyin; sadece izin verin aksın... ama gözyaşlarınız değil, lütfen. Bu çiçek de size :)

    @>--'----

    Sevgiler,

    YanıtlaSil