12 Ekim 2019 Cumartesi

Seyrettim... Gene Seyredeceğim...


Geçen hafta Joker'e gittim.  
Eleştirileri dinliyorum.
Beğenen de var,  beğenmeyen de...

Oyunculuğu, karanlığı, ürkünçlüğü, sertliği,  görüntüleri,  
müzikleri, göndermeleri, kurgusuyla... 
Dansları... İsyanlarıyla...
Çok  beğendim.

Vakit buldukça filmin hatırlattığı iki filmi seyrettim.
Geçmiş Batman'leri tekrar seyretmeye başladım. 
Batman çizgi romanlarına selam çaktım.  

Niyetine girdim.
 Joker'i beyaz perdede gene  seyredeceğim.



12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Haklısın Tülin. Ürkütücü. Korkuyorsan gitme.

      Sil
  2. Ben beğenenlerdenim. Gerçektek ikinci kez izlenir bu film.
    King of Comedy'i izlemedim ama filmde Taksi Şoförüne nefis göndermeler var 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben valla tekrar seyrettim. Bayıldım. Kardeşim gitmek istiyor. Lakin romantik komedileri seviyor.
      Seyretsin istiyorum. Bu film beyaz perdede seyredilmeli. Müthiş bir film bana göre. Sanırım üçüncüye gideceğim:)

      Sil
  3. Geçen pazartesi izledim muhteşemdi :)

    YanıtlaSil
  4. Bu filmi izleyeceğim ama konu Batman'dan açılmışken; 1989'da vizyona giren, Tim Burton yapımı Batman filminden aldığım havayı ve daha sonra 1992'de vizyona giren Batman Dönüyor filmlerinin havası bir başkaydı. O dönemde yansıtılan karanlık Gotham City atmosferini başka bir yapımda göremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyorsun Gizli pencere... Sen bu filmde görmelisin Gotham'ı:) Öyle böyle değil.
      Hafta sonu Christopher Nolan'ın Batman üçlemesini tekrar seyrettim. Joker'de kurgulanan Gotham iyice aşmış gitmiş. Allahım... Ben niye böyle abartıyorum her şeyi:))

      Sil
  5. izledim, yazacağım bloga..Beğendim, çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım, yazmamışsın sanırım Sevgili Günlük. Merakla bekliyorum:)

      Sil
  6. Müthiş bir oyunculuk, müthiş bir psikolojik altyapı. Beğenmeyene şaşarım. Oğlum da iki kere izleyenlerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun Şarkısı, bencileyin abartanlar var demek ki:) Selam ve sevgiler aileye.

      Sil