8 Nisan 2018 Pazar

37. İstanbul Film Festivali Günü


Bu yıl, internetten bilet almaya mı üşendim, bu kez hangi gün gideceğime önceden mi karar veremedim, yoksa sahiden festival sinemaları önünde bilet kuyruğuna girmeye mi heveslendim, bilemiyorum. Bildiğim, bugün İstanbul'a gittim. Galata'ya arabamı park ettim. Ingmar Bergman'ın Yedinci Mühür'üne bilet almak için Beyoğlu Sineması'na yürüdüm. Filmin başlamasına bir saatten fazla zaman olduğundan olsa gerek, bilet kuyruğu henüz yoktu. Zaten kalan son üç biletten biri benim oldu. Bir sonraki seans için Dovlatov adlı Rus filmine bilet aldım. Diyeceğim odur ki,  kuyruğa girmeden iki festival filmi bileti çantamdaydı. 
Uzun zamandır Dot Tiyatro'ya gitmek istiyordum. Festival günü gecesi Kanyon'daki Dot'ta Şafakta Buluş Benimle adlı oyunu seyrettim. Az önce eve girdim. Hemencecik günün haberlerini şuracığa yazdım. Şimdi izninizle, rüyalar alemime dalmalıyım:)

2 yorum: