20 Aralık 2018 Perşembe

"Defter" Benim, Çile Benim, Mutluluk Senin Olsun:)



Meğer 2006 yılının animesiymiş. Ne bileyim? Ben bu dizi filme yeni denk geldim.  Toplam 37 bölümmüş.  Bir başladım seyretmeye tamam mı? Zaten yirmi dakikalık bölümler... Bir kaptırdım kendimi...  Öyle böyle değil... Hali hazırda 10 bölümünü  gömdüm.  Death Note. Adı üstünde gerçekten ölüm defteri... Nanananoomm... "Bu deftere ismi yazılanlar ölecektir." Yoo...  Mümkün değil konuyu anlatmam... Dizinin  sürprizlerini yok edecek nezaketsizlik yapmam.

Şu kadarını söyleyeyim... "Yok artık!", "Hay canına!",  diye diye... Müziklerine bite bite... Her bölümün sonunda merak kışkırtıp, iştah kabartaa kabarta... Bir sonraki bölüme otomatikman seve isteye  zıplatan manyak bir dizi... Hastası oldum inanın...   Hararetle tavsiye ederim:)




not
başlık: doğrusu " dertler benim çile benim mutluluk senin olsun."
orhan gencebay şarkı sözü


5 yorum:

  1. aaa dur bunu biz yarım bırakmıştık devam edek bari merak da ediyordum en son toplu öldürüyordu :P iyi oldu hatırlattın güzeldi bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film hakkında sırları ifşa etmeyelim uzmanamatör:) demek toplu ölümler var öyle mi? devamına girişeyim hemen...

      Sil
  2. Atlamanıza şaşırdım sahiden. Neyse, geç olsun da güç olmasın:) Anne-oğul hayranıyızdır biz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla sezer, film nereden baksan 12 yıllık. bazan anime seyretmiyorum da manga okuyorum tadı vermiyor değil. lakin çizgi roman seven bünyem için film ya da çizgi roman lezzetinde olması hiiiç fark etmiyor. hoşuma gitti. sizler gibi seyretmeye devam edeceğim:)

      Sil
  3. Animeler bizim de ilgimizi çekiyor. Bazıları çok şiddet içerse de sevimli yapıları var genel olarak. İzlenebilir, teşekkürler...

    YanıtlaSil