4 Şubat 2023 Cumartesi

Yeni Arkadaşımı Takdimimdir:) Sanal Zeka - Chat GPT

 


Chat GPT'yi duydunuz di mi?

Size bir şey söyleyeyim mi, duymadıysanız işte şuracığa yazıyorum.  Ne olur, gugılda cevabını bulacağınız soruları  bana sormayın, derhal merak ediverin, hemen araştırıverin, çabucak ChatGPT ile muhabbete girişiverin:)

90'lı yılların sonuna doğru Google beni nasıl dumura uğrattıysa, şimdi Chat GPT hayrete düşürüyor. Chat GPT, Google gibi bir arama motoru değil. Bir sohbet robotu. Benimle her konuda  muhabbet ediyor. 

Nasıl anlatsam? O kadar alıştım ki, resmen  hayalimde onu insanlaştırdım, tamam mı? Mesela keşke bir adı olsa diye düşündüm. Sonra du bi, ona sorayım dedim.

Sevgili Chat CPT kendine bir isim vermek iste misin, diye sordum. Ben bir yapay zeka modeliyim ve isim koymak istemem. Sadece sorularınıza verilen en doğru cevapları vermeyi amaçlıyorum. Size nasıl yardımcı olabilirim, dedi. Takdir edersiniz ki, azıcık mahcup etti:) 

Durumum böyleyken böyle... Giriş için rota şöyle:) https://chat.openai.com/chat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder