29 Eylül 2024 Pazar

Kendimi Eylediğim Zamanlar...

 

Okulum açıldı. 
Çamura dokunmak, çamuru yoğurmak,
hele çömlekçi tornasında çamura şekil vermek var ya, 
itiraf etmeliyim ki ilk kez deneyimledim...
 Nasıl anlatsam?  Büyüleyiciydi...
Devasaaaa... 
Merak ve coşku içindeyim:)



Evet, okula gitmeye başadım.  Öte yandan işlerim  feci  yoğundu.
Yaz mevsimi geride kalmaya başlarken,
sigorta şirketleri acentelerini harekete geçirmek niyetiyle toplantılar yaptılar.
Bu süreçte, okuldan fırsat buldukça İstanbul'a  gittim geldim. 
Ne çok seviyorum İstanbul'u.
Hastasıyım:)

"Dünyalar Arasında"'ya gittim.
"Pablo Picasso Resimden Seramiğe Bir Serüven"e bilet aldım.
 Gideceğim.

Kitaplar aldım. Kitaplar okudum. Kitaplar okuyorum.



Seyrettim. Seyretiyorum. 


Podcastler... Dinledim. Dinliyorum. 


Sertap Erener'in açık hava konserine gittim. 
Bir arkadaşım gitmeyince biletini bana verdi.
Hemen kaptım:)

Çok yorucu  olduğu kadar,  şenlikli bir haftaydı.
Bahtiyarım. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder