30 Ekim 2010 Cumartesi

Bu Filmi Seyreylemeyen Fanilere Ancak Acınır!


Sin City...  Nasıl anlatsam bilmiyorum? Bu filmi anlatmak benim harcım değil. Sin City yani Günah Şehri'ne çizgi roman tadında bir film desem acaba uygun düşer mi? Yooo.. Sanırım bizzat çizgi romanın film halidir  demeliyim. Peki Frank Miller'in bu efsanevi çizgi romanını ben okudum mu? Hayır maalesef okumadım. Geçen yıl Günah Şehri'ni seyretmiştim. Tek kelimeyle büyülenmiştim. Şimdi bu film gene elime geçince, yeniden seyrettim. Yönetmenliğini ve senaryoyu Frank Miller ile Robert Rodriquez'in paylaştığı bu filmi nasıl tarif edebilirim? Günah Şehri hakkında yazılan bir yazıdan  okuduğum  güzel bir cümle  aklıma geldi: "Kendisini  seyreylemeyen  fanilere acıdığım sayılı filmlerden birirdir!" Bu film anlatılmaz. Seyredilir. Seyretmeyen fanilere insan ancak acır ve üzülür. Gerçekten böyledir!

 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder